۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۶۸۳۷
معرفی ۳ کتاب کودک؛

حمایت از کالای ایرانی برای بچه‌های خوب

چشمه آب طلا، بازارچه ایرانی و بابانورالله عناوینی کتاب هایی هستند که درباره اقتصاد مقاومتی و خرید کالانی ایرانی راهی بازار نشر شد.
چشمه آب طلا. کتاب کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید جیحانی در راستای تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در میان خردسالان و کودکان، اقدام به انتشار کتبی در قالب های جذاب کودکانه کرده است.

چشمه آب طلا، بازارچه ایرانی و بابانورالله عناوینی کتاب هایی هستند که درباره اقتصاد مقاومتی و خرید کالانی ایرانی نوشته شد.

این کتاب ها برای گروه سنی ابتدایی طراحی و نوشته است که هرکدام از کتاب ها دارای موضوعاتی جذاب و مصور است.

کتاب چشمه طلا داستانی پر از اتفاق یک دهکده، ماجراجویی جالب بچه های دهکده و آقا سیدبابا مقابل کدخدا و بازرگان بر سر آب چشمه طلا است.

دیگر عنوان کتاب وی یعنی بازارچه ایرانی پیرامون تربیت دانش آموزان به عنوان همیار اقتصاد مقاومتی در شش موضوع متنوع از قبیل کیف و کفش، پوشاک، اسباب بازی، انواع خوراکی و بازی های رایانه ای می باشد. این کتاب دارای تاییدیه از آموزش و پرورش نیز می باشد.

بابانورالله عنوان آخرین کتابی است که درباره حمایت از کالای ایرانی نگاشته شده است. داستان آن درباره آشنایی با شخصیتی عجیب با تعصبی خاص در حمایت از کالای وطنی است. مجتهدی که عهدنامه مهمی را به اجرا می گذارد.

مدارس، معلمین، کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج و کودکان و نوجوانان می توانند این کتاب ها را در مرکز فروش انتشارات باران عشق خریداری یا در پیام رسان ایتا به نشانی: @nashrebaran کسب اطلاع و خریداری کنند. /829/ت۳۰۲/س

 

ارسال نظرات