۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۸۶۷۹۴
آیت‌الله سعیدی:

تذکر به مسؤولان از باب خیرخواهی و راهنمایی است

امام‌ جمعه قم تضعیف مسؤولان شهری را مخالف شأن اجتماعی توصیف کرد و گفت: تذکر به مسؤولان از باب حراست و مراقبت از حقوق حوزه خدمات شهری است.
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار شهردار منطقه 7 قم که در سالن محراب صورت پذیرفت با بیان این‌که کسانی که در کسوت خدمت به زائران بانوی کریمه اهل‌بیت(ع) هستند باید زیبنده جایگاه مسؤولیتی خود باشند، اظهار داشت: روایات نصوص ثقلین به ما می‌آموزد که عناوین دارای حدود و حقوق است، تا جایی که در موارد متعدد نقل‌شده است که در مراجعه به امام معصوم برخی که خود را شیعه معرفی می‌کردند، ائمه هدی عنوان ادعایی آن‌ها را به «مُحب» تغییر می‌دادند که این مواجهه امام معصوم به ما می‌آموزد عناوین دارای ظرفیت و حدود خاصی است.

امام‌ جمعه قم با تأکید بر این‌که تضعیف مسؤولان شهری پسندیده نیست، گفت: اگر در مواردی ضعف‌هایی مشاهده می‌شود و تذکر به مسؤولان داده می‌شود، این تذکر از باب راهنمایی و حراست از حدود حوزه خدمت مسؤولان است.

همچنین مجید متین فر طی سخنانی در ابتدای این دیدار به برخی از معضلات و مشکلات منطقه 7 شهرداری قم اشاره کرد و افزود: بهبود و مناسب‌سازی رفت‌وآمدهای زائران حرم مطهر از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری است.

متین فر از آغاز اجرای فاز 5 پروژه عمار و یاسر به‌منظور تسهیل ترافیک سنگین خیابان‌های اطراف حرم مطهر خبر داد و اظهار داشت: در مسیر این پروژه 136 واحد مسکونی قرارگرفته که برای تملیک آن تأمین اعتبار لازم صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: 20 واحد تاکنون تملک شده و امیدواریم مراجعه شهروندان قمی برای تسهیل اجرای این پروژه مهم ادامه یابد.

شهردار منطقه 7 قم با اشاره به اهمیت همکاری مردمی در اجرای موفق و زودهنگام این پروژه ابراز داشت: سهولت در رفت‌وآمد و افزایش عمومی رفاه حال شهروندان موضوعی است که به دنبال اجرای این پروژه میسر خواهد شد./837/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات