۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۸۶۴۵۹
با تجلیل از دو خانواده شهید مدافع حرم؛

مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم و امام صادق در قم برگزار شد

مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) با تجلیل از دو خانواده شهید مدافع حرم و همراه با سخنرانی پدر شهید لطفی نیاسر برگزار شد.
جشن میلاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن بزرگ هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت شامگاه شنبه در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) فرزند بلافصل امام صادق(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت با اشاره به این که انسان باید ولایت مداری را در جان و روح خود داشته باشد، تأکید کرد: ولایت مداری به معنای برتر دانستن اهل بیت(ع) بر خود و پیروی از آنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ولی فقیه نیز نائب امام زمان(عج) است که باید همه در این دوران از او تبعیت کنیم و دیدیم در قضایایی مثل مذاکره با آمریکا وقتی حرف رهبری روی زمین ماند چه میزان ضرر کردیم.

همچنین در این مراسم از خانواده دو شهید مدافع حرم شهید مهدی لطفی‌ نیاسر و شهید سید ضیاء موسوی از شهدای گردان فاطمیون تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله لطفی نیاسر پدر شهید مهدی لطفی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به این که طلاب ولایت مدار و بسیجیان سلحشور نمی گذارند که اسرائیل خواب خوش داشته باشد، ابراز داشت: من خدمت رهبر معظم انقلاب هم عرض کردم که تا جان در نفس دارم از ایشان و از کشورم جدا نمی شوم.

مداحی و شعرخوانی در وصف پیامبر خوبی‌ها و امام صادق(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم جشن بود که بر این اساس یکی از شعرای اهل بیت(ع) و دو نفر از مادحین اهل بیت(ع) عصمت و طهارت به اجرای برنامه های خود پرداختند.

پذیرایی از 1800 نفر به صرف شام بخش پایانی مراسم جشن هفدهم ربیع در حرم مطهر علی بن جعفر(ع) بود./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات