۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۸۶۴۳۶

جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده طلاب اردبیل برگزار شد

همزمان با ایام با سعادت ربیع الاول؛ جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده طلاب مدارس علمیه استان اردبیل برگزار شد.
جشنواره

حجت‌الاسلام علی کوثری تبار، سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی خانواده طلاب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد با حضور بیش از 80 نفر از خانواده طلاب اردبیل برگزار شد.

وی با بیان این‌که خانواده طلاب و روحانیان استان در رشته‌های دارت، تیراندازی با کمان و دو 100 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: پس از پایان این مسابقات، مراسمی با عنوان «جشن مهدوی» با همکاری مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام کوثری‌تبار با اشاره به این‌که برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح ویژه کودکان و سخنرانی مذهبی ازجمله بخش‌های مختلف این جشن بود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز خدمات حوزه برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی ورزشی با هدف ایجاد فضای نشاط و سلامی است.

سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح سنجش سلامت طلاب مدرسه علمیه صالحیه اردبیل خبر داد و گفت: این طرح که به مناسبت روز جهانی دیابت اجرا شد؛ با حضور جمعی از پزشکان مرکز بهداشت شهرستان و ارائه خدمات رایگان پزشکی همراه بود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی روانشناسی، فرزندپروری، شیوه‌های آموزش، مسائل زناشویی، تعاملات خانوادگی و ... را از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات حوزه در طول سال برشمرد و گفت: برگزاری اردوهای تفریحی و معنوی به مقصد شهرهای مقدس مشهد و قم نیز جزو برنامه‌ها قرار دارد./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات