۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۶۴۰۷
آیت الله طه محمدی:

خودساختگی از لوازم بسیجی بودن است

امام جمعه همدان گفت: بسیج یعنی خود ساختگی و شناخت خود انسان زیرا مسیر شناخت خداوند از همین راه شروع می شود، بسیج آرام آرام شروع به ساخت انسان می کند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در دیدار فرماندهان بسیج با اشاره به هفته بسیج خاطر نشان کرد: این هفته را باید به همه بسیجیانی که مخلصانه در حال خدمت هستند و در مسیر شناخت خود گام برمی دارند تبریک گفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: در تمام عمر انسان باید یک بسیجی واقعی باشد چرا که برداشتی که مردم از واژه بسیج و بسیجی دارند با فلسفه آن متفاوت است.

وی تصریح کرد: برداشتی که عموم مردم از بسیج دارند یعنی همان افرادی که با حضور در جلسات بسیج و پوشیدن لباس مقدس بسیجی خود را جزء این عزیزان نام می برند اما واقعیت بسیج این نیست.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: بسیج یعنی خودساختگی و شناخت خود انسان زیرا مسیر شناخت خداوند از همین راه شروع می شود، بسیج آرام آرام شروع به ساخت انسان می کند.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) خود را همیشه به عنوان یک بسیجی معرفی می کردند اظهار داشت: اگر بنا باشد همانند امام بسیجی باشد و بنده گناهکار هم بسیجی باشم این با فلسفه بسیج سازگار نیست.

امام جمعه همدان یادآور شد: فاصله در این بین بسیار زیاد است چرا که امام خمینی یک عمر با شیطان های بیرونی و شیطان درونی خودش مبارزه کرده بود.

وی فعالیت شیطان را دارای ارتباط مستقیمی با ایمان افراد دانست و گفت: هر اندازه ایمان انسان قوی تر باشد به همان اندازه نیز شیطان بیشتر برای از پا در آوردن و گمراه کردن فرد تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید تمام سعی خود را انجام دهیم که همان طور که رسول اکرم (ص) فرمودند: شیطان من در دست من مسلمان شده است ما نیز به چنان قدرتی برسیم که شیطان را تسلیم خود کنیم و اجازه فعالیت به او را ندهیم./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات