۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۲۷۸
امام جمعه کرمان:

کشور ایران همیشه از مظلومان جهان دفاع می کند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که کشور ایران همیشه از مظلوم دفاع می کند، گفت: دفاع کردن از مظلومان جهان همچون مردم یمن و فلسطین از مهم ترین وظایف شیعیان شمرده می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر، گفت: انسان باید همیشه در مسیر رضایت خدا حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه عامل های درونی و بیرونی از مهمترین عوامل مرگ در زندگی موجودات هستند، تاکید کرد: مرگ حالتی دارد شبیه مستی و مقدمات مرگ با اضطراب و دگرگونی در فرد ایجاد می شود.

وی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) و حالت مرگ در وجود انسان، عنوان کرد: انسان همیشه باید خود را آماده مرگ کند تا بتواند آخرت خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به شهادت دانشمند، دکتر شهریاری، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمنان درکشور این بوده که دانشمندان ایرانی را از بین ببرند.

امام جمعه کرمان با اشاره به شخصیت عظیم رسول خدا(ص) در خط نبوت، تصریح کرد: تربیت کردن مردم و آوردن مردم به راه خدا از خصوصیات پیامبر اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: کشور ایران همیشه از مظلومان جهان همچون مردم یمن و فلسطین دفاع می کند تا این مردم در جهان احساس تنهایی نکنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که بسیجیان راه نجات ملت ها هستند، خاطرنشان کرد: جهادی کار کردن یکی از تفکرات بسیجیان است.

وی بیان داشت: شکل گرفتن بسیج در کشور یکی از افتخارات امام راحل شمرده می شود و هدف از بسیج را امام راحل، کمک کردن به مظلومان و فقیران جهان می داند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: حضور دلاور مردان دریایی ایران اسلامی در آبها اقتدار و ایستادگی را به رخ دشمنان و استعمارگران نشان می دهند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات