۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۱۱۷
تولیت آستان قدس رضوی:

خدمت فرهنگی مهم ترین هدف آستان قدس رضوی است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که مهم ترین کار آستان قدس رضوی، خدمت فرهنگی است، گفت: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از دین اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در مسجد امام حسین(ع) کرمان، گفت: خدمت به آستان قدس رضوی وظیفه همه مردم ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار داشت: انسانی می تواند در راه خدا قدم بردارد که معرفت خودش را نسبت به خداوند بالا ببرد.

وی با بیان این که خدمت فقط برای قربه الی الله باشد، تصریح کرد: خدمت زمانی فایده دارد که انسان در کارها توکل به خدا داشته و نگاهش به دست دیگران نباشد.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز داشت: ایثار و فداکاری را انسان باید از شهدا یاد بگیرد تا بتواند در مسیر خدمت گزاری به کشور و مردم جان خودش را هم بدهد.

وی توجه به این که خدمت گزاری را باید از اهل بیت یاد بگیریم، افزود: تمام زندگی اهل بیت خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه خدمت گزاری به آستان قدس رضوی را قدر می دانم، بیان کرد: اولین ماموریت آستان قدس رضوی خدمت فرهنگی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی دشمن، خطری برای کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: امروز همه داشته‌های نظام اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: محرم و صفر به جهانیان نشان داد که تا زمانی که امام حسین(ع) در دل مومنان وجود دارد، کسی نمی تواند به کشور ایران نگاه بد کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ریزش در جبهه حق است اما به یاری خدا هر روز به تعداد انقلابیون در دنیا اضافه می‌شود، گفت: امروز مردم یمن با عنایت شهدا هویت اسلامی خود را بازیافتند اما دشمنان از حضور مردم انقلابی در جهان، کم آورده اند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که فعالان فرهنگی استان ها، تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیرند، بیان داشت: فعالان فرهنگی هر استان وظیفه دارند که در برابر تهاجم فرهنگی دشمن در استان خود برنامه ریزی کنند تا بتوانند جلوی نقشه های شوم دشمنان را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که مهم ترین کار آستان قدس رضوی، خدمت فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از دین اسلام است./۹۷۰۷/پ202/ب1

ارسال نظرات