۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۶۰۷۵
با حضور اساتید و دانشجویان انقلابی؛

همایش فروپاشی داعش در دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد

همایش فروپاشی داعش به مناسبت سالروز از هم پاشیدن این گروه تروریستی با سخنرانی جانشین معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران از سوی دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.
مراسم افتتاحیه سال تحصیلی دانشگاه معارف اسلامی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش فروپاشی داعش دست پروره آمریکا به مناسبت سالروز فروپاشی حکومت داعش در سالن اجتماعات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.

در این نشست که همراه با حضور رؤسای دانشگاه معارف اسلامی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه بود، سردار مختص آبادی جانشین معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی پرداخت.

مختص آبادی با اشاره به هفته بسیج، هفته وحدت و همچنین سالروز افول حیات جغرافیایی داعش اظهار داشت: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم که در معارف اسلامی ما سن چهل سالگی سن بلوغ و کمال عقلی بیان شده است.

وی در ادامه با اشاره به خیانت برخی مسؤولان از جمله نمایندگان مجلس که به راحتی نسخه تسلیم ایران را در برابر آمریکا می‌ نویسند، تأکید کرد که تفکر جهادی و انقلابی رمز نجات کشور به ویژه در مسائل اقتصادی است.

در بخش دیگری از این همایش مسؤول بسیج اساتید دانشگاه معارف اسلامی قم به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت به معرفی سخنران این نشست پرداخت.

مدیحه سرایی و سرودخوانی انقلابی ویژه هفته بسیج و ستم های آل سعود و همچنین نابودی داعش بخش دیگری از این همایش دانشجویی دانشگاه معارف بود.

در پایان این همایش نیز محفل پرسش و پاسخ میان دانشجویان و کارشناس دعوت شده به این نشست برگزار شد که این سؤالات در محورهایی از جمله فعالیت های فرهنگی سپاه در عراق و سوریه، رشد داعش در افغانستان و مسائل اقتصادی عراق و سوریه و ارتباط بین دو کشور بود./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات