۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۶۰۴۲
خامه یار خبر داد؛

چهارمین اجلاس استانی نماز در قم برگزار می شود

رییس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز با موضوع «شیوه دعوت به نماز» به میزبانی قم خبر داد.
محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان قم | اولین شورای اقامه نماز استان قم در سال ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد خامه یار رییس ستاد اقامه نماز استان قم پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز استان قم خبر داد.

وی گفت: اجلاس امسال نماز چهارشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشا با موضوع «شیوه دعوت به نماز» برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، منابع طبیعی، اقتصاد و دارایی و سازمان میراث فرهنگی در برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز همکاری داشته اند.

خامه یار تأکید کرد: این اجلاس در راستای دعوت جوانان جامعه به سوی نماز صورت می گیرد.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان این که فعالیت در زمینه اقامه نماز باید از  مراکز تخصصی حوزوی صورت بگیرد، عنوان کرد: مرکز تخصصی نماز قم در این زمینه بسیار فعال بوده و تا کنون 200 جلد کتاب در رابطه با مسأله نماز به چاپ رسانده است.

وی اضافه کرد: سالیانه اساتید و مربیان بسیاری از سوی مراکز تخصصی نماز به مناطق مختلف اعزام می شوند و در دانشگاه ها و مدارس به تبلیغ در زمینه نماز می پردازند.

خامه یار در پایان با اشاره به این که کارهای بسیاری در زمینه اقامه نماز صورت گرفته است، یادآور شد: علیرغم همه فعالیت ها باز هم احساس می شود که در زمینه نماز باید بیشتر کار کرد تا فرهنگ آن در همه جامعه نهادینه سازی شود./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات