۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۶۰۲۶

تهیه لوازم خانگی ۲۰۰ خانوار زلزله‌زده کرمانشاهی از سوی آستان قدس رضوی

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: لوازم خانگی ۲۰۰ خانوار مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از سوی آستان قدس رضوی تهیه شد.
آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن موحد در آیین مهرورزی رضوی که در سرپل‌ذهاب برگزار شد اظهار داشت: لوازم خانگی مورد نیاز 200 خانوار مددجوی زلزله‌زده که منزل آن‌ها توسط بسیج سازندگی و بهزیستی ساخته شده توسط آستان قدس رضوی تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 200 خانوار مذکور 100 خانوار در سرپل‌ذهاب و مابقی در گیلان‌غرب و قصرشیرین زندگی می‌کنند عنوان کرد: این خانوارها اقلام مورد دلخواه خود را می‌توانند انتخاب و بعد از سه تا چهار روز دریافت کنند.  

امام جمعه سرپل‌ذهاب نیز در این مراسم با اشاره به تلاش‌های آستان قدس رضوی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: براساس گزارش‌ها اکنون نیز به 100 خانوار سرپل‌ذهابی و 100 خانوار  در گیلانغرب و قصرشیرین خدماتی ارائه می‌کنند.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب گفت: خداوند هرکدام از بندگان را به نوعی امتحان می‌کند و زلزله سال گذشته نیز آزمونی سخت برای مردم سرپل‌ذهاب بود اما صحنه‌های حضور و همدلی مردم در این آزمون بسیار خوشایند بود.

وی با اشاره به اینکه زلزله سال گذشته برای ملت ایران نیز آزمونی بود که از آن سربلند بیرون آمدند افزود: سال گذشته در همین ایام از تمام کشور کمک‌های ارسال شد و خدمات ارائه‌ی شده در تمام دنیا بی‌نظیر بود.

حجت‌الاسلام  فاطمی‌نسب بیان کرد: زمانی که نماینده سازمان ملل وارد سرپل‌ذهاب شد از حجم بالای کمک‌های مردمی متعجب شد مردم سرپل‌ذهاب با خویشتن‌داری و صبر و تحمل از این آزمون سربلند شدند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب عنوان کرد: این حادثه برای مسئولان نیز آزمونی بود که باید در کنار مردم قرار می‌گرفتند و هرچند خدمات مناسبی ارائه شد اما باز هم مشکلاتی وجود دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات