۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۸۶۰۱۲
مولوی حسین‌بر:

وحدت شیعه و سنی دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت خاش گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان و سوءاستفاده از مقام مذهب برای ایجاد اختلاف، وحدت بین شیعه و سنی دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشته است.
هفته وحدت

به گزارش خبرگزاری رسا، مولوی یعقوب حسین‌بر اظهار داشت: وحدت یک اصل اسلامی و دستور خداوند به مسلمانان است که تحت هر شرایطی وحدت خود را حفظ کنند تا دشمن نتواند بر آن‌ها چیره شود از این رو درحال حاضر که تحرکات دشمن  برای اختلاف‌افکنی بین مردم زیاد شده و به‌بهانه‌های مختلف از جمله تحریم‌ها سعی در فشار آوردن به وضعیت معیشت مردم دارند قطعاً وظیفه مسلمانان در مسیر اتحاد و انسجام افزایش پیدا می‌کند تا مثل همیشه در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با وحدتی که دارند سربلند خارج شوند.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت خاش گفت: مردم باید همواره تحت هر شرایطی کنار هم باشند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند و تمام توجه خود را به اصول معطوف کنند تا بتوانند بر توطئه‌های دشمن چیره شوند.

وی یکی از رموز موفقیت ملت ایران در مقابل توطئه‌های آمریکا را وحدت و انسجام مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم به‌فرمان مقام معظم رهبری و هماهنگی با دولت جمهوری اسلامی ایران آن‌قدر محکم و منسجم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند که دشمن فرصت گل‌آلود کردن آب و به‌دنبال آن ماهیگیری از این آب گل‌آلود را پیدا نکرد تا اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند.

مولوی حسین بر عنوان کرد: تمام دشمنان انقلاب اسلامی بر این باور بودند که مردم ایران در مقابل این تحریم‌ها تسلیم خواهند شد و نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقادات خود را از دست خواهند داد اما از آن جایی که ملت ایران همواره با یکدیگر متحد و منسجم بوده‌اند توانستند به‌راحتی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل‌سنت خاش گفت: تمام دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که همراهی با آمریکا و اسرائیل جز ضرر برای آن‌ها منفعتی ندارد به همین دلیل آمریکا تنها ماند و عموماً کشورهای غربی و غیرغربی به‌سمت ایران آمدند و همین اتحاد و انسجام سبب شد باز هم ما بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

مولوی حسین‌بر با بیان اینکه ملت ایران ملتی مستحکم، استوار و ثابت‌قدم هستند که هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد تصریح کرد: دشمن برای اختلاف‌افکنی بین مردم شیعه و سنی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و آخرین اقدام آن‌ها هم تفرقه‌افکنی مذهبی بین برادران شیعه و سنی بود اما از این امر که برادران شیعه و سنی هیچ‌گاه به مقدسات یکدیگر اهانت نمی‌کنند غافل است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان به‌عنوان پایتخت وحدت در کشور معروف شده است چرا که همواره با وجود اختلاف‌افکنی‌های مذهبی دشمن شاهد همدلی و وحدت بسیار خوبی بین مردم شیعه و سنی این استان هستیم که در این راستا همه افراد جامعه به‌ویژه ائمه جماعت و روحانیون برای وحدت شیعه و سنی به‌صورت فعال و تأثیرگذار فعالیت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات