۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۶۰۱۱
امام جمعه سمنان:

مطالبات مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب مدنظر قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بر ضرورت توجه به مطالبات مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مطالبات مردم در جشن چهل سالگی انقلاب مدنظر قرار گیرد.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: بازگویی برکات انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جشن چهل سالگی انقلاب در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب باید به مطالبات مردم نیز توجه داشت و این مطالبات نیز اطلاع‌رسانی و پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت برگزاری جشن‌های 40 سالگی انقلاب تأکید کرد و گفت: این جشن‌ها باید در خورملت بزرگ ایران و همچنین انقلاب اسلامی باشد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه جشن‌های انقلاب با محوریت مردم انجام شود خواستار فراهم کردن مشارکت مردم در این زمینه شد.

سرپرست استانداری سمنان نیز در این نشست با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران گفت: برگزاری جشن‌های 40 سالگی انقلاب و بیان دستاوردهای این چند سال توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

سعید ناجی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن افزود: باید با برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب پاسخ محکمی به این توطئه‌ها بدهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات