۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۸۵۹۱۰
حاجی بابایی:

دشمن هیچگاه نمی تواند به خواسته های شوم خود برسد

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: همه مستکبران دور هم جمع شده اند و به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی هستند اما هرگز نمی‌توانند به خواسته خود برسند.
معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان معارفه استاندار جدید همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های استان خاطرنشان کرد: با تغییر استاندار، استان همدان شاهد فصل جدیدی از کار و توسعه خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور آیت الله طه محمدی، ائمه جماعات و همه مدیران و مسؤولان استان و اصحاب رسانه حاکی از اتحاد در استان است و همکاری بی نظیری صورت می گیرد.

حاجی بابایی تصریح کرد: رییس جمهور دولت را دولت اعتدال معرفی کرد بنابراین نباید خارج از این منش حرکت کند و لازم به ذکر است که نباید کسی به رییس جمهور موضوعی را تحمیل کند چرا که کشور در وضعیت ویژه ای قرار دارد.

وی حضور همه نمایندگان مجلس را در این مراسم با معنا عنوان کرد و گفت: از این حضور باید این چنین برداشت کرد که مهندس نیکبخت برای استان همدان به صورت دلسوزانه زحمت کشیده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: نیکبخت دارای ارتباط بسیار قوی با مسؤولان بود و با وجود روحیه پاسخگو بودن فضای مناسبی را در استان ایجاد کرده بود به نحوی که هر روز حاشیه‌ها کمتر شده و فضا بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی امروز مدیریت را بسیار سخت کرده اما با این وجود در هر نقطه ای از کشور صحبت از پیشرفت همدان است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: شاهرخی مسؤولیت سنگینی بر عهده دارد چراکه همدان استانی صاحب نام است و همدان با تمام ظرفیت باید توانمندی‌های خود را در کشور نشان دهد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همانند خورشید می‌درخشد تصریح کرد: همه مستکبران دور هم جمع شده اند و به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی هستند اما هرگز نمی‌توانند به خواسته خود برسند چرا که همه ما مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم./979/پ202/ب1

ارسال نظرات