۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۵۹۰۰
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فرهنگ قدرشناسی در جامعه گسترش پیدا کند

آیت الله طه محمدی گفت: مردم همدان در روز های گذشته به خوبی از خدمات نیکبخت استاندار سابق همدان قدردانی کردند و باید این فرهنگ را نه تنها در استان بلکه در کشور گسترش دهیم.
تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان تودیع معارفه استاندار همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در آیین معارفه استاندار جدید همدان با اشاره به زحمات استاندار سابق همدان خاطر نشان کرد: انجام مسؤولیت استانداری در همدان کار بسیار سختی است از این رو قدردانی از استاندار سابق به هر میزان کم است.

وی افزود: بنده شکرگزار مردم قدرشناس همدان هستم و شکرگزاری ما نسبت به خدمات استاندار سابق جنبه دیگری دارد.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: این که رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه ای گفت از همدان خبر نامبارکی به ما نرسیده در درجه اول این موضوع جای شکر دارد و سپس نشان از زحمات مسؤولان در این استان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بارها عنوان کرده ام مهندس نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت و من با دل و هر چه از خدمات ایشان تعریف کنم کم است چرا که نتیجه این خدمات ایجاد امنیت و آرامش در استان بود.

وی بیان کرد: شکرگزارترین انسان در برابر موهبت های الهی آنهایی هستند که در برابر خوبی های خلق خدا، شکرگزارتر هستند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: حق پدر و مادر از اولین حق هایی است که بر گردن همه ما وجود دارد بنابراین در حدیث داریم کسی که حق پدر و مادر را به جا نیاورد اعمالش مورد قبول نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم همدان در روزهای گذشته به خوبی از خدمات مهندس نیکبخت استاندار سابق همدان قدردانی کردند و باید این فرهنگ قدردانی را نه تنها در استان بلکه در کشور گسترش دهیم.

آیت الله طه محمدی به معنای قدرشناسی اشاره کرد و گفت: قدرشناسی به معنی درک ارزش واقعی هر چیزی است و نباید با شکرگزاری اشتباه گرفته شود./979/پ202/ب1

ارسال نظرات