۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۸۲۶
معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی ایران به تنهایی مقابل زورگویی‌های مستکبران ایستاده است

سردار نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تنهایی مقابل زورگوئی‌های دنیا ایستاده، گفت: هیچ کشوری توان مقابله با ایران را ندارد و انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است با هر کشوری که فکر دخالت در کشور ایران را داشته باشد با قدرت جواب می دهیم.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران امروز در کارگاه معرفت‌افزایی و هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب‌ها در دنیا یک استثناء است، گفت: بسیاری از انقلاب های دنیا شکست خورده اند اما انقلاب ایران ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تنهایی مقابل زورگوئی‌های دنیا ایستاده و چهل سال از مواضع انقلابی خود کوتاه نیامده است گفت: ‌اگر کسی در مکتب و آموزه‌های انقلاب حرکت کرده باشد به فساد کشیده نمی‌شود‌ و انقلاب اسلامی ایران آرمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کرد و آن را به دست آورد.

وی گفت: هیچ کشور توان مقابله با کشور ایران را ندارد و انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است که با هر کشور که فکر دخالت در کشور ایران را داشته باشد با قدرت جواب می دهیم.

سردار نقدی ‌خاطرنشان کرد: ‌این انقلاب اسلامی بود که پای بیگانگان از این کشور را قطع کرد پس معلوم است که عصبانی هستند و نمی‌خواهند این انقلاب استمرار داشته باشد.‌‌ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به گفته دوست و دشمن مستقل‌ترین کشور دنیا است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه هم رای دست مردم است و هم اداره امور کشور را خودمان انجام می‌دهیم، بیان کرد: امروز اثر و برکت وجود ولی‌فقیه را در کشور می‌بینیم و ولایت فقیه ستون خیمه نظام است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز ساده‌ترین مشکلی که پیش‌روی انقلاب است همین مشکلات اقتصادی است بیان کرد: امروز هر چه بخواهیم در کشور وجود دارد و این که امروز دست ما پر است در حالی که قبل از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابله با دشمن پیروز شدیم./9707/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات