۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۷۸۸
حجت الاسلام خطیب خبر داد؛

برگزاری دومین آزمون کارشناسی زبان انگلیسی گرایش مطالعات اسلامی

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: دومین آزمون رشته کارشناسی زبان انگلیسی گرایش مطالعات اسلامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از سوی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.
مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی

حجت الاسلام عبدالمجید خطیب، معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی از سوی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی، گفت: این آزمون  ویژه طلاب برادر دارای اتمام پایه 6 حوزه و یا پیش دانشگاهی و دیپلم و اشتغال به پایه 5 حوزه علمیه است.

وی در ادامه افزود: وجود ظرفیت بسیار خوب و تقاضای فراوان در مدارس حوزه علمیه خواهران، پیگیری های لازم برای اختصاص ظرفیت و پذیرش خواهران طلبه در این رشته در حال انجام می باشد.

حجت الاسلام خطیب مجری این رشته را گروه زبان های خارجی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) عنوان کرد و گفت: پذیرفته شدگان، دانشجوی  مقطع کارشناسی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به حساب خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه استفاده شده است، افزود: هدف از برگزاری این رشته، تربیت طلاب متخصص در ترجمه متون اسلامی به زبان انگلیسی و بالعکس است.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان اینکه این دوره از امتیازات و مزایای خوبی برخوردار است، اظهار کرد: حدود 40 واحد این رشته با دروس حوزوی معادل سازی خواهد شد و شرکت کنندگان باید حدود 100 واحد را بگذرانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون در 2 آذر ماه 1397 در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با حضور نماینده قانونی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و نماینده سازمان سنجش برگزار خواهد شد./1304/ت303/ب1

ارسال نظرات