۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۸۵۷۱۳
سردار فدوی:

مسؤولان به مبانی انقلاب اسلامی پایبند باشند

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ادبیات بشارت دهنده و امیدبخش رهبر معظم انقلاب در رابطه با آینده درخشان جمهوری اسلامی گفت: تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به قوت های جدیدی دست پیدا خواهیم کرد.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم یادواره شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم که در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره جایگاه والای شهدا گفت: اگر همه عالم جمع شوند و بخواهند به شهدا مقام بدهند، نخواهند توانست، اما همه عالم از برکت وجود شهدا بهره می برند.

وی با بیان این که شهید زین الدین شخصیت ویژه و نمونه ای داشت به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و اظهار داشت: اگر کسی یک بار شهید زین الدین را از نزدیک می دید، هیچگاه او را فراموش نمی کرد و این نشان از شخصیت ویژه ایشان دارد.

سردار فدوی با اشاره به روحیه الهی و نورانی شهدا ابراز کرد: شادی و فرحی که در رزمندگان وجود داشت در هیچ گروهی به چشم نمی خورد؛ شهدا نیز همانند امام حسین(ع) هرچه به لحظه شهادت نزدیک می شدند بشاش تر، خوشحال تر و نورانی تر می شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تکیه گاه و عصایی دست پیدا می کنیم که بقیه راه را با عزم و سرعت بیشتری طی خواهیم کرد و انقلاب را به صاحب اصلی اش تحویل خواهیم داد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد توطئه در کشور افزود: برخی از دشمنان احمق خیال های خامی در سر خود می پرورانند و می گویند نمی گذاریم ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را ببینند؛ از دی ماه سال گذشته با دشمنان با ایجاد اتحاد میان خود سعی کردند با رقم زدن یک سری اتفاقات در جهت براندازی نظام گام بردارند و با ادامه دادن این اتفاقات در مردادماه امسال نظام جمهوری اسلامی را توسط مردم نابود کنند، برای همین سعی کردند تا با تبلیغات همه جانبه تعدادی جمعیت ایران را به خیابان ها بکشاند، اما مردم فهیم، غیور، شهید پرور و با بصیرت کشور به گونه ای عمل کردند که تنها ضد انقلاب های خالص به میدان آمدند.

سردار فدوی به قوت جبهه حق اشاره کرد و علت قدرت بی نهایت جمهوری اسلامی را عمل به شرط های خداوند برای رسیدن به عزت دانست و بیان کرد: هنگامی که یک نظام به شرط هایی که خداوند برای رسیدن به عزت مقرر کرده است عمل کند، خداوند هم به وعده خود عمل خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقبال بی نظیر مردم ایران از پیکر پاک شهید حججی را یکی از مظاهر قوت انقلاب اسلامی خواند و گفت: تشییع این شهید گرانقدر بسیار با عظمت تر از استقبال مردم روزگار اول انقلاب از شهدا بود؛ همه مشاهده کردیم که دشمن علیرغم تلاش هایی که برای ایجاد اغتشاش کرد نتوانست مردم را به خیابان بکشد، اما یک شهید که عمل وگفتارش یکسان بوده و برای رضای خداوند جان خود را تقدیم کرده است، توانست دل همه ملت را تسخیر کند.

وی با اشاره به این که از مظاهر قوت انقلاب اسلامی این است که با یک شهید می تواند موجی از انقلابی گری میان جامعه به راه بیاندازد، تأکید کرد: چهل سال است که دشمنی دشمنان انقلاب هر روز در حال تشدید است؛ امروز خود آمریکایی ها اذعان می کنند که ایران در موضع دفاع و بازدارندگی نیست، بلکه در موضعی است که آمریکایی ها باید دنبال توان بازدارنده در برابر آن باشند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: وزیر دفاع آمریکا در روزهای پایانی دولت اوباما گفت «ما و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای خود به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم که این توان در برابر ایران بازدارنده باشد»؛ بی شک از دیدگاه مادی، آمریکا و هم پیمانانش دارای قدرت هستند، اما باید پرسید که در این چهل سالی که از انقلاب می گذرد چرا ما از آن ها قدرتمندتر شده ایم؟ تردیدی نیست که این قدرت برای این بوده است که امامین انقلاب، شهدا و رزمندگان ما به شرط هایی که وعده خدا در آن ها تجلی دارد عمل کرده اند و خدای متعال نیز به وعده قطعی خود در قبال آن ها عمل خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که قدرت انقلاب اسلامی به قدرت لایزال الهی پیوند خورده است، عنوان کرد: وقتی به قدرت الهی متصل شویم، هیچ قدرتی نمی تواند بر ما غلبه کند؛ امروز همه شیعیان امیرمؤمنان(ع) 40 سال است که با قدرت می گویند تا شهادت پای عهد خود با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم.

وی با اشاره به جان فشانی های جوانان در جبهه مقاومت ادامه داد: مشاهده کردیم کسانی که بعد از انقلاب اسلامی به دنیا آمده اند و جنگ تحمیلی را ندیده اند نیز امروز بر عهد و پیمان باقی ماندند و همانند شهدای جنگ تحمیلی در سوریه به مصاف دشمنان اسلام رفتند و آن ها را در آن جا شکست دادند؛ جوانان امروز در دل، زبان و عمل به مثابه شهدای جنگ تحمیلی هستند، بلکه از جهاتی در شرایط سخت تری نیز قرار گرفتند، چراکه ما در جنگ تحمیلی در داخل خانه خود می جنگیدیم، اما جوانان امروزی هزاران کیلومتر آن طرف تر رفتند و با دشمنان جنگیدند.

سردار فدوی با تأکید بر این که دشمنان اذعان دارند که نمی توانند با جنگ از عهده انقلاب برآیند، به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه اشاره و عنوان کرد: امروز جنگ در یمن اوج گرفته است؛ مردم مظلوم یمن که دلداده انقلاب اسلامی هستند در حال حاضر با آمریکایی ها، صهیونیست ها، اماراتی ها و سعودی ها می جنگند و چون با گفتمان انقلاب اسلامی آشنا هستند به مبانی آن عمل می کنند و بدون شک نتیجه خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که در میادین اقتصادی نیز با عمل به شروط و وعده های الهی می توانیم دشمن را شکست دهیم، ابراز داشت: باید به کسانی که عهد و پیمان بستند بر مبنای انقلاب اسلامی عمل کنند، بصیرت کامل داده شود؛ هنگامی که امام و رهبر داریم نباید به دیگران داشته باشیم.

وی با بیان این که کسانی که در جامعه اسلامی مسؤولیت می پذیرند باید بر مبانی آن هم پایبند باشند، یادآور شد: اگر قائل به مبنای انقلاب اسلامی نیستیم، پس چرا با قبول مسؤولیت هایی که باید بر اساس اصول انقلاب اسلامی اداره شود، برای خودمان جهنم درست می کنیم؟

سردار فدوی در پایان با اشاره به ادبیات بشارت دهنده و امیدبخش رهبر معظم انقلاب در رابطه با آینده درخشان جمهوری اسلامی گفت: با یاری خداوند تا 22 بهمن امسال و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی به قوت های جدیدی دست پیدا خواهیم کرد./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات