۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۸۵۶۶۰
آیت الله فقیهی:

مردم جهان مانع ارسال سلاح به آل سعود شوند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که ملت ایران به همراه حوزه علمیه جنایات آل سعود در یمن را محکوم می کنند، گفت: از جهانیان می خواهیم با محکوم کردن سعودی ها خواستار توقف ارسال سلاح به عربستان شوند.
آیت الله فقیهی

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که جنایات آل سعود بر همگان روشن شده است، گفت: جنایات آل سعود در یمن به حدی رسیده است که طرفداران آل سعود هم متوجه آن شده و می دانند که دیگر نمی توانند از این جنایات حمایت کنند.

وی ادامه داد: امروزه حتی اروپا هم به جنایات آل سعود در یمن اعتراف می کند، زیرا این جنایات از نوعی است که بشریت را در معرض خطر قرار داده است.

آیت الله فقیهی جنایات آل سعود در یمن را خلاف انسانیت دانست و تأکید کرد: کشتار زنان، کودکان و پیرمردان بی گناه که هیچ قدرتی برای جنگیدن ندارند و ایجاد مشکل برای مردم، کاری بر خلاف ارزش های اسلامی و انسانی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به سعودی ها تصریح کرد: شما ادعای اسلام دارید و خود را رییس حکومت های اسلامی می دانید و خود را خادم الحرمین می نامید، اما جنایاتی مرتکب می شوید که خلاف اسلام و انسانیت است.

وی ضمن نزدیک خواندن پیروزی مردم مظلوم یمن بر جبهه ظلم و با بیان این که ملت ایران به همراه حوزه علمیه جنایات آل سعود در یمن را محکوم می کنند، ابراز کرد: از جهانیان می خواهیم با محکوم کردن سعودی ها، خواستار توقف ارسال سلاح به عربستان شوند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات