۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۸۵۶۴۳
عضو جنبش انصارالله یمن:

پوزه متجاوزان را به خاک می مالیم

عضو جنبش انصارالله یمن با بیان این که آمریکا سردمدار جنایات انجام شده در یمن است، گفت: به زودی شما مردانی را خواهید دید که پوزه متجاوزان را در سواحل، بیابان ها، کوه ها و دشت های یمن به خاک خواهند مالید.
صادق الشرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید صادق الشرفی عضو جنبش انصارالله یمن پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن كه در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به مظلومیت مردم یمن گفت: امروز در یمن هیچ حرمتی مراعات نمی شود و دشمنی های وحشیانه آمریکایی، اماراتی، صهیونیستی و سعودی همه چیز را لگدکوب می کند.

وی با بیان این که تجاوزگری امروز دشمن محاصره ای همانند حصار شعب ابی طالب و حصار کربلا را برای ما به راه انداخته است، اظهار داشت: گویی ما امروز مشاهده می کنیم که جاهلیت مدرن با همه سردمداران آن تا بن دندان مسلح هستند و جاهلانه تر و وحشیانه تر از گذشته طی 4 سال همه نوع جنایاتی را در حق مردم مظلوم یمن مرتکب شده و می شوند.

عضو جنبش انصارالله یمن با تأکید بر این که همه اقدامات تجاوزگرانه در یمن با هدف تقسیم این سرزمین صورت می گیرد، عنوان کرد: این اقدامات در راستای غارت و چپاول نعمت های یمن است؛ آل سعود با این جنایات می خواهد به آمریکا رژیم صهیونیستی که رأس و مادر همه شرور هستند، خوش خدمتی کند.

وی به مقاومت بی نظیر مردم و انصارالله یمن اشاره و بیان کرد: حماسه ای از نوع دیگر در یمن در حال رقم خوردن است و شما مردانی را خواهید دید که پوزه متجاوزان را در سواحل، بیابان ها، کوه ها و دشت های یمن به خاک خواهند مالید.

الشرفی با انتقاد از سکوت سازمان ملل متحد در رابطه با جنایات آل سعود در یمن ابراز داشت: امروز از سلاح های ممنوع و کشتار دسته جمعی در یمن استفاده می شود، اما هیچ کدام از داعیه داران صلح در جهان لب به اعتراض نمی گشاید.

عضو جنبش انصارالله یمن با اشاره به ناتوان شدن دشمن در مقابله با مقاومت انصارالله یمن تأکید کرد: هزاران دستگاه از ادوات زرهی ساخت آمریکا در یمن از بین رفته اند و به نشانه ای برای شکست دشمن تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم آمریکا سردمدار جنایات انجام شده در یمن است و همه این بمب افکنی ها و مورد هجوم قرار دادن مردم بی گناه به تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می شود؛ ما معتقد هستیم که آمریکا نخستین، رژیم صهیونیستی دومین و رژیم مزدور آل سعود سومین دشمن یمن هستند.

الشرفی در پایان با تقدیر از رهبر معظم انقلاب، سید حسن نصرالله و همه حامیان مردم مظلوم یمن خطاب به حوزویان گفت: از جهت گیری عمومی که در حوزه علمیه در زمینه حمایت از یمن وجود دارد تشکر می کنم و امیدوارم روزی همه با یکدیگر زیر پرچم شکست ناپذیر امام زمان(عج) گرد هم آییم./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات