۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۶۱۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حقوق بشر ابزاری برای تأمین منافع استکباری چند کشور است

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حقوق بشر تنها ابزاری برای چند کشور غربی به منظور تأمین منافع استکباری آنها است، گفت: این مجامع به اصطلاح حقوق بشری بین المللی دیگر وجهه خود را در میان ملت ها از دست داده اند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به جنایت های رژیم آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: امروز این رژیم کودک کش با حمایت های آمریکا بزرگترین جنایات قرن را در یمن رقم زده است.

وی با بیان این که آمریکا در حالی یمنی ها را تروریست می داند که آل سعود جنایت کار شبانه روز بر سر مردم بی گناه این کشور موشک و بمب رها می کند، افزود: جنایت سعودی ها در یمن کاملاً مشهود است و نیاز به اثبات ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکایی ها جنایت های آشکار در یمن از سوی سعودی را نقض حقوق بشر نمی دانند، گفت: جنگنده های سعودی به راحتی کودکان بی گناه یمنی را هدف قرار می دهند و همه این جنایت ها در سایه حمایت و سکوت مجامع غربی به ویژه آمریکایی ها صورت می گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حقوق بشر تنها ابزاری برای چند کشور غربی به منظور تأمین منافع استکباری آنها است، خاطرنشان کرد: این مجامع به اصطلاح حقوق بشری بین المللی دیگر وجهه خود را در میان ملت ها از دست داده اند.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی های چهل ساله آمریکایی ها با ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ملت ایران نمی خواهد این ملت پرچم دار اسلام ناب در جهان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که باید همه همصدا و همدل، گوش به فرمان امامت و ولایت باشیم تا دشمن آرزوی شکستن انقلاب را به گور ببرد، بیان داشت: تا زمانی که مطیع فرمان رهبری نظام باشیم به طور حتم دشمن نمی تواند کوچکترین تحرکی علیه این نظام انجام دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن همه توان و تلاش خود را به کار گرفته تا ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کند، خاطرنشان کرد: این ملت در صحنه های چهل ساله انقلاب ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت دشمن به اهداف شوم خود در داخل کشورمان دست پیدا کند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه دشمن، آنها را وادار به عقب نشینی خواهند کرد./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات