۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۸۵۶۱۲
طی ایام هفته وحدت صورت می گیرد؛

اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی

مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته وحدت تعداد ۴۰۰ نفر از مبلغان بومی و غیربومی به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.
مبلغ

حجت الاسلام علی کوثری نیا، مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت تعداد 400 نفر از مبلغان بومی و غیربومی به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مبلغان در این هفته به فعالیت های تبلیغی می‌پردازند، گفت: بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت(ع)، برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، نقش ولایت فقیه در جامعه، حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر محورهای تبلیغی مبلغان است.

مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین سخنرانی پیرامون وحدت و انسجام مسلمانان و تبیین جایگاه ولایت، بصیرت‌بخشی و آگاهی به جامعه، نقش اقتصاد مقاومتی و تفسیر و تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی از دیگر این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام کوثری نیا تصریح کرد: در این هفته روحانیان و مبلغان اعزامی به مسأله احیای امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی باید در جامعه ترویج داده شود، ادامه داد: بیش از 30 گفتمان وحدت در مساجد و مدارس خراسان جنوبی برگزار خواهد شد./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات