۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۵۵۴۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «قاضی و قضاوت در اسلام» منتشر شد

این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در انتشارات خانه خرد تهیه و به چاپ رسیده است.
کتاب ««قضاوت و قاضی قضاوت در اسلام»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «قاضی و قضاوت در اسلام» اظهار داشت: قضاوت یکی از شؤون فقیه جامع الشرائط، در کنار إفتاء و ولایت، و یکی از ارکان حکومت اسلامی است و کتاب القضاء از بخش های مکرر فقه در آثار فقهی اسلامی است.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مرجع جهان معاصر و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی در عصر حاضر، کتاب القضاء تحریر الوسیله را به سبک و سیاق آثار فقهی کهن قلم زده و مانند پیشینیان کتاب الشهادات و کتاب الاقرار را که به دو عامل اثبات قضایی - یعنی شهادت و اقرار - می پردازد، به صورت جداگانه مورد بحث قرار داده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: قضاوت در اسلام تلاشی تحقیقی برای شرح و نقد آرای حضرت امام قدس سره در این سه بخش - قضاء، شهادات و اقرار - است که با چینشی منطقی به بحث در حوزه ی قضاوت اسلامی می پردازد و آیین و شرایط دادرسی آن را به شیوه ای استدلالی عرضه می کند.

وی به معرفی کتاب «قاضی و قضاوت در اسلام» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در انتشارات خانه خرد تهیه و به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «قضاوت و قاضی قضاوت در اسلام» با 143 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 22500 ریال در سال 1385 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات