۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۵۴۱
با حضور پرشورو مردم مومن و انقلابی تهران؛

جشن و اجتماع بزرگ بیعت با حضرت ولی‌عصر برگزار شد

جشن و اجتماع بزرگ بیعت با حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور پرشورو با شکوه مردم مومن و انقلابی تهران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.
عید بیعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن و اجتماع بزرگ بیعت با حضرت ولی‌عصر(عج) امروز با حضور پرشور و با شکوه مردم مومن و انقلابی در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم علی اکبر رائفی پور مدیر موسسه مصاف به سخنرانی پرداخته و با اشاره به معضلات اقتصادی کشور، گفت: آخرالزمان بلا و امتحانات فراوان است، ما خوشحال هستیم که در روزگار پر از فتنه و آشوب شیعه هستیم و امیدواریم که به یاری خداوند از این امتحانات و بلاها سربلند خارج شویم.

وی با بیان این که تشکیل حکومت از سوی شیعه مقدمه ظهور است، عنوان کرد: برادری برخی افراد به خاطر پول از بین می‌رود به این دلیل که فهم آنان از دین سکولاری است یعنی رکوع و سجود را انجام می‌دهند اما بر خلاف آیات قرآن با برادران ایمانی سخت و خشن هستند در حالی که قرآن فرموده با برادران ایمانی مهربان باشید و با دشمنان سرسخت و خشن باشید.

رائفی‌پور با بیان اینکه حکومت حضرت مهدی(عج) ولایی و ایشان امام منصور هستند، اظهار داشت: برخی از ما دم از انقلاب می‌زنیم اما کت و شلوار سیاسی به تن می‌کنیم. اگرچه مسلم بن عقیل معصوم(ع) نبود اما مردم کوفه باید از او حمایت می‌کردند علت اینکه برای دفاع از مسلم مقابل ابن زیاد ایستادگی نکردند قطع نشدن حقوق آنها بود.

مدیر موسسه مصاف با بیان اینکه دروغ می‌گوییم که منتظر هستیم زمانی که چشم و گوش ما دنبال رسانه‌های دروغگوی دشمن است، ابراز کرد: منتظر حقیقی در مقابل ظلم و ظالم سکوت نمی‌کند، امروز منتظر واقعی نباید در مقابل استکبار سکوت کند؛ اسرائیلی که مقابل دو راکت حماس توان مقاومت ندارد و طی زمانی کوتاه چند وزیر را تغییر می‌دهد چگونه می‌خواهد با ما جنگ کند.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس آزمون جهاد را دادیم امروز هم در امتحان اقتصادی قرار داریم که مقاوم شویم، باید با خودسازی و الگوسازی نیازهای کاذب و واقعی را شناسایی کنیم که سودجویان و دشمن نتوانند بر نیازهای کاذب ما موج‌سواری کنند دلار به اقتصاد ما چه ربطی دارد که اینگونه وضعیت کشور را به هم می‌ریزد.

مدیر موسسه مصاف در پایان خاطرنشان کرد: از عللی که مردم کوفه به امام حسین(ع) پشت کردند قطع شدن حقوق آنها بود، ابن زیاد همه را تهدید کرده بود که اگر حتی یک نفر از یک خانواده، قوم یا قبیله با امام همراهی کند مواجب همه آن خانواده، قوم یا قبیله را قطع خواهد کرد، امام حسین(ع) برای اینکه مردم نترسند با خانواده خود به میدان آمد اما باز مردم این مساله را درک نکردند./۸۱۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات