۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۸۵۵۲۹
حجت الاسلام والمسلمین عباسی در گفت وگو با رسا:

مدیریت کم‌نظیر آیت الله اعرافی از دلایل اصلی موفقیت المصطفی است

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: یقینا یکی از دلایل موفقیت‌های جامعه المصطفی مدیریت‌های کم‌نظیر آیت الله اعرافی بوده است به طوری که نام این نهاد بزرگ علمی در دنیا قرین با نام آیت الله اعرافی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی  رئیس جامعه المصطفی العالمیه حجت الاسلام والمسلمین عباسی معاون آموزش المصطفی

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سابقه تأسیس جامعه‌المصطفی اظهار داشت: جامعه المصطفی یک نهاد علمی و حوزوی است که با ارشاد و هدایت رهبر معظم انقلاب از تلفیق دو سازمان مدارس و حوزه‌های علمیه خارج از کشور و مرکز جهانی علوم اسلامی در سال 1386 تأسیس شده است.

رییس جدید جامعه المصطفی العالمیه با بیان این‌که امروز این نهاد بزرگ علمی در نقاط مختلفی از داخل و خارج کشور فعالیت می‌کند، گفت: جامعه المصطفی در خدمت بسط و نشر معارف الهی و اهل بیت(ع) و پیام معنوی، اعتدالی و عقلانی اسلام به همه دنیا است.

وی درباره موفقیت‌های جامعه‌المصطفی در دهه‌های اخیر و ادامه روند پیشرفت‌های این نهاد در مدیریت جدید بیان کرد: جامعه‌المصطفی تا به امروز توفیقات فراوانی داشته است و به یاری الهی همین مسیر درست ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به بیان ارزیابی خود از مدیریت آیت الله اعرافی در زمان تصدی وی بر جامعه المصطفی پرداخت و بیان کرد: یقینا یکی از دلایل موفقیت‌های جامعه المصطفی مدیریت‌های کم‌نظیر آیت الله اعرافی بوده است به طوری که نام این نهاد بزرگ علمی در دنیا قرین با نام آیت الله اعرافی شده و به یاری الهی سیاست‌ها و راهبردهای گذشته استمرار خواهد داشت./876/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات