۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۴۸۸
همزمان با سراسر کشور؛

اجتماع منتظران ظهور در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی گفت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
خوشخو

حجت الاسلام محمدرضا خوشخو، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اجتماع منتظران ظهور امروز در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، گفت: این اجتماع بزرگ در بیرجند ساعت 15:30 بعدازظهر امروز از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی افزود: تواشیح، سرود و سخنرانی حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند از جمله برنامه‌های این اجتماع در بیرجند است.

حجت الاسلام خوشخو تصریح کرد: بنیاد فرهنگی مهدویت از سال 76 با پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و دستور مقام معظم رهبری در تهران و سپس در قم و سایر استان‌های کشور راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه سالانه دو جلسه با موضوع مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های تربیت مربی، معارف مهدویت و اجتماعات در نیمه شعبان و نهم ربیع الاول از جمله برنامه‌هایی است که به صورت عمومی و در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه انجام می‌شود./9413/ت303/ب1

ارسال نظرات