۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۵۴۳۲
حجت الاسلام قربانی:

يادواره شهداي روحاني استان خراسان جنوبي برگزار می شود

عضو مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم از برگزاري يادواره شهداي روحاني استان خراسان جنوبي خبر داد و گفت: اين مراسم اول آذرماه در بيرجند برگزار می شود.
علی قربانی
شهدای روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام علي قرباني عضو مجمع نمايندگان طلاب امشب در گردهمايي طلاب استان خراسان جنوبي كه در نمازخانه دفتر تبليغات اسلامي قم برگزار شد، ضمن ابراز تأسف به مناسبت درگذشت مرحوم نوربخش رييس سازمان تأمين اجتماعي كشور گفت: بنابه قول آقاي ربيعي، ايشان تنها يك رييس نبود، بلكه تخصص و شرافت را با همديگر در آميخته بود و همواره نيمي از حقوق خود را به بيت المال بازمي گرداند؛ وي چهره اي خداترس، پاك، شريف و وفادار به اموال كارگران بود.

وي با تقدير از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رباني رييس مركز خدمات حوزه اظهار داشت: از زماني كه ايشان وارد عرصه مديريت شده به خدمات حوزه تنوع بخشيده شده، فضلا بيشتر اكرام مي شوند، خدمات هدفمند شده است و متناسب با نيازهاي حوزه و مطابق رهنمودهاي رهبري چشم انداز ايجاد شده است.

حجت الاسلام قرباني در ادامه با اشاره به اينكه حيات معنوي در جامعه به بركت خون شهدا به وجود آمده است، ابراز كرد: شهادت ارزش بسياري دارد و هنگامي كه با علم و فضل در هم آميخته شود ارزش بيشتري پيدا خواهد كرد.

عضو مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم از برگزاري يادواره شهداي روحاني استان خراسان جنوبي خبر داد و بيان كرد: اين مراسم در روز پنجشنبه اول آذرماه در بيرجند برگزار خواهد شد و وسيله اياب و ذهاب نيز فراهم شده است.

وي با بيان اين كه شهداي روحانيت بسيار مظلوم هستند، عنوان كرد: نزديك به ٥ هزار شهيد روحاني داريم كه نسبت اين تعداد به جمعيت موجود روحانيت در زمان جنگ بسيار زياد است؛ برخي كارشناسان مطرح مي كنند شهداي روحانيت ٥ برابر شهداي اقشار مختلف است.

حجت الاسلام قرباني خاطرنشان كرد: اين عاشوراها، اربعين ها، اعتكاف ها و ياد شهدا است كه اسلام را زنده نگه داشته و مي توان از آن به عنوان موتور محرك معنوي جامعه ياد كرد./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات