۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۸۵۴۱۲

حضور آیت الله وحید خراسانی در دسته عزاداری شهادت امام عسکری

حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید به همراه طلاب، روحانیان، علما و اقشار مختلف مردم در دسته عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) حضور پیدا کرد.
دسته عزاداری شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با حضور حضرت آیت الله وحید خراسانی دسته عزاداری شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با حضور حضرت آیت الله وحید خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) حضرت آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید به همراه طلاب، روحانیان، علما و اقشار مختلف مردم در دسته عزاداری برای امام حسن عسکری(ع) حضور یافت.

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله وحید خراسانی امسال نیز همانند سال گذشته با هدف بزرگداشت مقام والای پدر بزرگوار امام زمان(عج)، همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) پس از اقامه عزاداری در فاطمیه صاحب الزمان(عج) در دسته عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) حاضر شد.

این دسته عزاداری فاصله میان دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی واقع در خیابان صفاییه تا حرم حضرت معصومه(س) را با حضور این مرجع تقلید طی کرد و مصیبت شهادت امام عسکری (ع) را به بانوی کرامت حضرت معصومه(س) تسلیت گفت.

در طول مسیر نیز مردم ولایت مدار و محبان اهل‌بیت (ع) به همراه این مرجع تقلید با مداحی و عزاداری پرشور خود ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به محضر امام زمان (عج)، حزن و اندوه خود را از این مصیبت نشان دادند.

در پایان مراسم حضرت آیت الله وحید خراسانی به همراه محبان ائمه اطهار(ع) در جوار حرم حضرت معصومه(س) گردهم آمده و به عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسن عسکری (ع) پرداختند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
آجرک الله یا بقیه الله
0
0