۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۸۵۴۰۷
حجت الاسلام موسوی:

ملت ایران ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید

امام جمعه موقت همدان با بیان این که ملت ایران ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید، گفت: آمریکا و هم پیمانانش تنها صدایی که از کشور جمهوری اسلامی ایران خواهند شنید فریاد مرگ بر آمریکا خواهد بود.
حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با مساله امامت یادآور شد: لذتی که در شناخت و پیدا کردن معرفت نسبت به ائمه وجود دارد را نمی توان در جایی یافت.

وی به نقل از حدیثی از امام باقر(ع) خاطر نشان کرد: هنگامی که از امام باقر پرسیدند منظور از نور که در قران امده است چیست ایشان پس از آن که پنج بار قسم جلاله خوردند فرمودند که مراد از نور امامان از آل محمد (ص) تا روز قیامت است.

حجت الاسلام موسوی افزود: قسم حضرت نشان از اهمیت این موضوع دارد و این که موضوع امامت تا روز قیامت ادامه دارد و ان هم از نسل رسول الله خواهد بود.

وی گفت: هنگامی که می فرمایند نور خدا در دل های مومنان است و روشنایی آن نور از روشنایی خورشید هم بالاتر است این مطلب را باید آبرویی برای اهل ایمان دانست و به خاطر آن خدا را شکر کرد.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: هر کس اهل بیت را دوست بدارد و ولایت آن ها را دلش قرار دهد خداوند دلش را پاک خواهد کرد و دلی که پروردگار مطهرش سازد گناه برای ورود به آن راهی نخواهد داشت.

وی ضمن تبریک سالروز شروع امامت حضرت حجت (عج) تصریح کرد: در زمان غیبت کبری فقهای واجد شرایط و مراجع تقلید شیعه نایبان عام حضرت مهدی (عج) هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که هفته وحدت را باید بسیار با شکوه برگزار کرد اظهار داشت: بارها پیامبر اسلام مردم را از دعوا کردن و بحث و جدل باز می داشتند چرا که نتیجه آن چیزی جز تفرقه افکنی بین امت اسلامی نخواهد بود.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) به ملت های دیگر توصیه می کردند که اگر شما رمز پیروزی ملت ایران را داشتید پیروز می شدید و آن هم وحدت حاکم در جامعه بود از این رو تا زمانی که مردم در صحنه هستند از هیچ قدرتی نباید ترس داشت.

امام جمعه موقت همدان ایجاد فاصله بین مردم و علما را خیال باطلی عنوان کرد که دشمن در پی آن است و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید سرمایه های نظام الهی و انقلاب هستند و نباید در مقابل بی احترامی به جایگاه این علمای دین ساکت بود.

وی در پاسخ به گستاخی مشاور امنیت ملی آمریکا اذعان داشت: شما و هم پیمانانتان تنها صدایی که از کشور جمهوری اسلامی ایران خواهید شنید فریاد مرگ بر آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ملت ایران ذره ای از آرمان های الهی و شهدا و دین عقب نخواهند نشست و آنچنان محکم خواهیم ایستاد تا فریاد شما از روی عصبانیت به گوش جهانیان برسد./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات