۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۸۵۴۰۳
امام جمعه خرم آباد:

روحیه بسیجی راه حل رفع مشکلات کشور است

نماینده وی فقیه در لرستان به نقش و حضور مؤثر بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج در هر زمینه ای که ورود پیدا کرده موفق بوده و امروز پیشرفت هسته ای کشور مدیون تفکر بسیجی است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: امام حسن عسکری(ع) در سن جوانی به امامت رسیدند و عمر کوتاهی داشتند اما در میان مردم تأثیرگذار بودند، شخصیت معنوی، اخلاقی و علمی ایشان موجب تأثیرگذاری در جامعه شد.

وظیفه ما در زمان غیبت امام زمان معرفی فرهنگ نجات بخش اهل بیت به دنیا است

وی به آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) اشاره کرد و افزود: این روز به عنوان بیعت با امام زمان(ع) نام گذاری شده است و ما باید با وظایف مان در زمان غیبت آشنا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه شیعیان در زمان غیبت تلاش برای تشکیل جامعه مردمی و سراسر عدل، امنیت و آسایش است، اظهار داشت: باید فرهنگ نجات بخش اهل بیت را به دنیا معرفی کنیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزاد سازی سوسنگرد خاطرنشان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در آزادسازی سوسنگرد قابل توجه است.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در هماهنگی بین رزمندگان تنها کسی بود که توانست هماهنگی در آن روز ایجاد کند.

وی اظهار داشت: سوسنگرد نخستین شهری بود که آزاد شد و رزمندگان امیدوار شدند که سرزمین ایران اسلامی را از دست بعثی ها نجات دهند.

پیشرفت هسته ای کشور مدیون تفکر بسیجی بوده است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: پیشرفت هسته ای کشور مدیون تفکر بسیجی بوده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در حل مشکلات در عرصه های مختلف عنوان داشت: بسیج در زمینه های مختلف در بعد نظامی، دوران دفاع مقدس، پیشرفت علمی و فناوری کشور نقش برجسته ای داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات و رونق بخشی به اقتصاد کشور باید به روحیه بسیجی تکیه کرد.

حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه های دشمنان است

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا یک سال برنامه ریزی کرد تا مرحله نهایی تحریم را در 13 آبان ماه 97 آغاز کند و اعلام کردند این تحریم کمرشکن و آخرین ضربه است، اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم در صحنه در 13 آبان امسال نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام والمسمین میرعمادی افزود: 13 آبان امسال موجب اتحاد و حضور مردم در صحنه شد و مسؤولان باید قدردان این حضور و صبر مردم در برابر مشکلات باشند و در رفع مشکلات مردم اقدامات چشمگیری انجام دهند./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات