۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۸۵۳۹۶
امام جمعه موقت بیرجند:

اعدام مفسدان اقتصادی نشان از قاطعیت و قدرت قوه قضائیه دارد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اعدام مفسدان اقتصادی نشان از قاطعیت و قدرت قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده مفسدان دارد، گفت: قوه قضاییه یکی از قوای ولایتمدار است که امیدواریم این مسیر را همچنان ادامه بدهد و با دانه درشت‌ها برخورد جدی شود.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه به شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) روز هشتم ربیع‌الاول و به دست دژخیمان عباسی در سن 28 سالگی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) به دست بنی امیه و بنی عباس در سن جوانی به شهادت رسیدند، گفت: متاسفانه امت اسلامی قدر پیامبران و اهل بیت(ع) را ندانستند و آن‌ها را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امت اسلامی نباید ولایت و رهبری را تنها بگذارند، افزود: تاکنون امت اسلامی درس‌ها و عبرت‌های لازم را دیده است و باید به ولایت تکیه کنند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، تصریح کرد: مسأله مهدویت ریشه در تاریخ اسلام و آیات قرآن دارد و شیعیان به مسأله مهدویت باور دارند.

وی ادامه داد: برخی ادعاهای دروغین دارند و خود را به امام زمان(عج) نسبت می‌دهند اما این ادعاها برای ما هیچ جایگاهی ندارد و قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را از مسأله ولایت و مرجعیت جدا کنند و از این طریق می‌خواهند ارتباط میان مردم و امام زمان(عج) را قطع کنند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه برای اینکه غرق در دنیای استکبار نشویم باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم، اظهار کرد: اعدام مفسدان اقتصادی که چند روز قبل صورت گرفت، خوشحالی و اعتماد مردم به دستگاه قضا را همراه داشت.

وی با بیان اینکه اعدام مفسدان اقتصادی نشان از قاطعیت و قدرت قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده مفسدان دارد، افزود: قوه قضاییه یکی از قوای ولایتمدار است که امیدواریم این مسیر را همچنان ادامه بدهد و با دانه درشت‌ها برخورد جدی شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پیروزی غزه بر رژیم صهیونیستی سبب خوشحالی شد، گفت: تجربه نشان می‌دهد که آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی اهل منطق نیستند و آن‌ها جز زور چیز دیگری را نمی‌فهمند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات