۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۸۵۳۹۳
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

زلزله سیاسی در رژیم صهیونیستی با شکست مفتضحانه از مقاومت

امام جمعه ساری به پیروزی گروه های فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و آن را نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین دانست و گفت: این شکست مفتضحانه زلزله سیاسی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز مرکز استان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به نقش آن امام همام در آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت اشاره کرد و گفت: امام حسن عسکری(ع) با اقدامات مناسب خود بسترهای لازم را برای دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) فراهم کرد.

آیت الله طبرسی همچنین به در پیش بودن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت بر ضرورت وحدت عملی میان مسلمانان برای خنثی کردن توطئه دشمنان دین تأکید کرد و گفت: امروز جلوگیری از نفوذ و سلطه دشمن بر کشورهای اسلامی نیازمند وحدت عملی مسلمانان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایط امروز کشورهای اسلامی منطقه نتیجه عدم وحدت و همبستگی بین این کشورها است، خاطرنشان کرد: اگر یک وحدت رویه میان کشورهای اسلامی وجود داشته باشد دشمن نمی تواند این گونه بر کشورهای مسلمان چیره شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که با وجود دروغ پردازی های مقامات آمریکا این تحریم ها حتی غذا و دارو را نیز شامل شده است، گفت: اما مقامات آمریکایی باید بدانند آنچه که مسلم است بازنده نهایی آنها خواهند بود.

وی با بیان این که رییس جمهور آمریکا باید بداند که هر چه کشور و ملت ما را تحریم کند پیشرفت ما بیشتر خواهد شد، افزود: این تحریم ها سبب می شود ما از ظرفیت و پتانسیل های داخلی بیشتر استفاده کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هدف آمریکایی ها از تحریم های ظالمانه علیه کشورمان این است که ملت ایران همانند دوران ستم شاهی تحت سلطه آنها باشند، گفت: اما مقامات آمریکایی باید بدانند که ملت بزرگ ایران هیچ گاه به عقب باز نخواهند گشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی شیرین گروه های فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و آن را نتیجه مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین دانست و افزود: این شکست مفتضحانه زلزله سیاسی در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود به اقدام قاطع دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه باید با قدرت این مسیری را که آغاز کرده تا پاک سازی کامل عوامل فساد ادامه دهد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات