۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۸۵۳۸۹

برگزاری ۴۰جشن کتاب، ۴۰ شهر و ۴۰ نویسنده در خوزستان

در راستای جام باشگاه‌های کتابخوانی و هفته کتاب مراسم طرح۴۰ جشن کتاب، ۴۰ شهر و ۴۰ نویسنده ۴۲۸و۲۹ آبان ماه در اهواز و رامهرمز برگزار می‌شود.
هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان گفت: این مراسم با حضور معصومه انصاریان نویسنده کودک و نوجوان، داور جشنواره جایزه ادبی لاک پشت پرنده، عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و داور جام باشگاه‌های کتابخوانی دوره‌های پیشین در اهواز و رامهرمز برگزار می‌شود.

فریبا حیدرپور افزود: این طرح در ۳۲ مرکز استان و ۸ شهر فعال کتابخوانی که مقام‌های بر‌تر در جام باشگاه‌های کتابخوانی دوره‌های گذشته را به دست آورده‌اند، اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را استمرار، ادامه فعالیت و تکمیل کننده جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان که هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است، دانست.

حیدرپور با اشاره به شیوه اجرایی این مراسم اظهار داشت: این مراسم در فضای باز و می‌دانی با حضور مربیان و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی، مروجان کتابخوانی مسئولان استان، شهر، فعالان حوزه کتاب برگزار و اعضای هر باشگاه با پلاکاردی که مشخصه آن باشگاه است به صورت دسته جمعی با شعار حال خوش خواندن مسیری را راه پیمایی می‌کنند.

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان گفت: در این مراسم کتاب‌های انصاریان هم چون گوسفندی که عصبانی بود، خفاش دیوانه، درخشان‌ترین خنده دنیا نقد و بررسی می‌شود.

وی درپایان از جشن امضای کتاب جدید انصاریان با عنوان کارنامه‌ات را قایم کن خبرداد./998/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات