۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۸۵۳۷۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان

نسخه الکترونیکی کتاب «مکتب و نظام اقتصادی اسلامی» منتشر شد

این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در انتشارات خانه خرد تهیه شده و به چاپ رسیده است.
کتاب «مکتب و نظام اقتصادی اسلامی»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مکتب و نظام اقتصادی اسلامی» اظهار داشت: پرداختن به « اقتصاد اسلامی» با رویکرد سیستمی و جستجو از مکتب و نظام اقتصادی اسلام به عنوان مکتب و نظامی مستقل از سایر مکاتب و نظام ها سابقه ای طولانی ندارد و شاید بر جسته ترین اثر در این زمینه کتاب گران قدر « اقتصادنا » نوشته شهید فرزانه فقیه متفکر سید محمدباقر صدر باشد.

وی گفت: بی شک تحقیقات استاد شهید مرتضی مطهری نیز از ذخایر پر ارزش این ساحت محسوب می شود. دیگرانی چون شهید سید محمدحسین بهشتی نیز در این موضوع آثاری دارند که هر یک به نوبه خود در شکوفایی و بالندگی نهال نورسته اقتصاد اسلامی نقشی درخور داشته است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: بدون شک، تأکیدات امام اندیشه و عرفان، پیشگام جهاد و حماسه، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) نیز در باب تدوین اقتصاد اسلامی و روشن ساختن مرزهای آن از اقتصاد سرمایه داری و سوسیالیستی تأثیری شگرف بر شکل گیری و تداوم تحقیقات در این موضوع باقی گذاشته است.

وی به معرفی کتاب «مکتب و نظام اقتصادی اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته مهدی هادوی تهرانی است که در  انتشارات خانه خرد تهیه شده و به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «مکتب و نظام اقتصادی اسلامی» با 106 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 12000 ریال در سال 1383 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات