۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۸۵۳۶۲
حجت الاسلام جعفرپور:

فعالیت مبلغان در مناطق محروم سدی در برابر آسیب های اجتماعی است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت مبلغان در مناطق محروم سدی در برابر آسیب های اجتماعی است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق محروم و آسیب پذیر این شهرستان در اولویت برنامه های اداره تبلیغات اسلامی بروجرد قرار دارد.

وی با بیان اینکه در طول سال و به مناسبت های مختلف مبلغان بومی و غیربومی به مناطق محروم شهری و روستایی اعزام می شوند، افزود: اعزام و فعالیت مبلغان در عرصه فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ جامعه دارد.

حجت‌الاسلام جعفرپور ادامه داد: مبلغان با آگاه سازی نسل جوان و خانواده ها در مناطق محروم تلاش می‌کنند تا آنان را با اهداف شوم غرب از رواج دسیسه های فرهنگی آشنا سازند و جلوی گسترش این آسیب ها را که نسل جوان و خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است، بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مناطق محروم امری ضروری برای مقابله با افزایش آسیب های اجتماعی است، بیان کرد: با حضور مبلغان در این مناطق می توان جلوی بسیاری از آسیب ها گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم زمینه حضور روحانیت را به ویژه در مناطق محروم فراهم سازیم و جلوی رواج آسیب های اجتماعی و ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها گرفته می شود.

وی در ادامه افزود: مبلغان اعزامی به مدارس شهرستان بروجرد رصد خواهند شد و از نزدیک در جریان فعالیت تبلیغی و فرهنگی روحانیان قرار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام جعفرپور بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و همکاری مدیریت حوزه علمیه تمهیدات لازم برای اعزام مبلغ و مبلغه برای برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس فراهم شده است.

وی تصریح کرد: نیاز حضور مبلغان خواهر و برادر در مدارس با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن بیشتر از گذشته احساس می‌شود و می بایستی دستگاه های فرهنگی بیش از هر زمان دیگر به مسائل هجمه فرهنگی دشمنان اهتمام ورزند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات