۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۸۵۳۴۱
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سه پروژه‌ اقتصادی، عملیات روانی و ایجاد ناامنی در دستور کار دشمنان قرار گرفته است

سردار حاجی‌زاده گفت: دشمنان ما اعم از آمریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی سه پروژه اقتصادی، عملیات روانی و ایجاد ناامنی را علیه این نظام و انقلاب در پیش گرفتند.
سردار حاجی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه‌ برگزاری کنگره‌ی سه هزار شهید استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر ماه یا فصلی یک موفقیت جدید در حوزه نظامی داریم اما بنا نیست همه چیز را رونمایی و اطلاع رسانی کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه برآیند این اقدامات و موفقیت‌ها قدرت نظامی ایران است، اضافه کرد: امروز در منطقه قدرت نظامی ایران حرف اول را می‌زند و دوست و دشمن به این امر اذعان دارند.

حاجی‌زاده ادامه داد: درحوزه‌های جنگ الکترونیک، پدافندی و سایر حوزه‌های زمینی و دریایی کارهای بزرگی انجام شده است که برخی از آنها در مقاطع مختلف رسانه‌ای می‌شود.

وی عنوان کرد: مقوله‌ی نظامی و فناوری‌هایی که در این حوزه استفاده می‌شود پیچیدگی زیادی دارد و اوج فناوری‌ها در حوزه‌ی نظامی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مجموعه‌ی فناوری‌ها در کنار هم قرار می‌گیرد تا یک محصول نظامی تولید شود.

حاجی زاده گفت: رادار سوم خرداد که در نمایشگاه قزوین هم در معرض دید قرار گرفته است، یک‌هزار و ۷۰۰ رادار را شامل می‌شود که تنظیم و هماهنگ شده و باهم کار می‌کنند.

مشکل ما نوع مدیریت است

وی افزود: آنچه در بخش غیرنظامی با آن روبرو هستیم مشکل فناوری نیست بلکه نوع مدیریت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: اگر نگاه ما برگرفته از نگاه اداره‌ی جنگ و جهاد باشد هیچ مانعی در مقابل ما نمی‌تواند بایستد، منتهی باید مدیران را درست انتخاب کنیم که در این مورد مردم نقش دارند.

حاجی زاده ادامه داد: مسولان را مردم انتخاب می‌کنند، حتی رهبری هم غیرمستقیم توسط مردم  انتخاب می‌شود بنابراین اگر انتخاب ما درست باشد مشکلات برطرف می‌شود.

وی عنوان کرد: ما از جبهه‌های پیچیده عبور کردیم اما در بخش ساده گیر کرده‌ایم، چون مدیران مناسب را روی کار نیاوردیم، البته افراد و مدیران خوب خیلی زیاد هستند اما تعداد کمِ افراد مشکل‌دار هم برای این نظام زیاد بوده و برای همه ما از جمله خانواده شهدا ناراحت کننده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه جزئی از این نظام است، بنابراین اینکه مدیران نامناسبی انتخاب کنیم که تولید جرم و تخلف می‌کنند و از سپاه و قوه‌ی قضائیه توقع داشته باشیم آن را جمع کند، توقع غلطی است.

وی بیان کرد: دشمنان ما اعم از امریکا، عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی سه پروژه اقتصادی، عملیات روانی و ایجاد ناامنی را علیه این نظام و انقلاب در پیش گرفتند.

فرمانده‌ی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: حدود ۸۰ عملیات ناامن‌ساز توسط گروهک‌ها اتفاق افتاده که کمتر از چهار درصد آنها موفقیت امیز بوده است.

عملیات علیه گروه تروریستی حزب دمکرات پیش‌دستانه بود

حاجی‌زاده اظهار کرد: کاری که در ارتباط با گروه‌های تروریستی حزب دموکرات عراق انجام شده یک عملیات پیش‌دستانه بود.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام و انقلاب همه بسیج شدند و این عرصه، عرصه‌ی جنگ سختی است، عنوان کرد: مردم ایران به داشتن قدرت نظامی علاقمند هستند، زیرا هشت سال جنگ تحمیلی  و دوره‌ی مظلومیت ملت ایران را دیدند، بنابراین خود را در این قدرت نظامی که به دست آمده است شریک می‌دانند و خوشحال می‌شوند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به اینکه خوشحالی ملت ایران، رهبری را هم خوشحال می‌کند، یادآور شد: ان شاءلله روز به روز قدرتمندتر می‌شویم و مشکلات کشور نیز در تمام حوزه‌ها برطرف شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات