۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۸۵۳۲۷

‌کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید ایلامی خبر داد.
مراسم استقبال پیکر دوتن از شهداء دفاع مقدس در بجنورد

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی در مراسم تجلیل از شهدای پاسدار اظهار داشت: اقتدار و عزت و سربلندی امروز کشور ما در مقابل دنیای زور و زر نشات گرفته از خون سرخ شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:  دفاع مقدس به ما نشان داد که هستند دلاور مردان و شیرزنانی که برای حفظ حریم ولایت و دفاع از آرمان سرخ انقلاب اسلامی از جان می‌گذرند تا امنیت، آسایش و عزت و سربلندی را برای هموطنان خود به ارمغان آورند.

وی گفت: آن خون ریخته شده شهدا امروز عزت و اقتدار جهانی برای ایران اسلامی است و اگر خواهان ماندگاری این عزت و سربلندی در جهان هستیم نباید اجازه دهیم خون شهدا به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه راه شهدا را در پیروی از راه و آرمان تبین شده توسط مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: سراج منیر برای عیور به سلامت از خطرات در کمین انقلاب اسلامی عمل به فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در شاخص تعین شده توسط خون شهدا که سراج منیر ما مردم ایران است ممکن می‌شود.

وی ذلت و زبونی آمریکا  و همپیمانان او را در برابر اقتدارمردم ایران از برکت خون شهدا دانست و گفت: اقتدار موشکی ایران، مقابله با قدرت نرم و سخت دشمن و دست یافتن به مدارج علمی و تحقیقاتی حاصل تلاش جهادی و تفکر بسیجی است که شهدا برای ما تبین کرده‌اند.

حسینی به برنامه پاسداشت یاد و خاطره شهدا اشاره و گفت:کنگره بزرگ 3000 شهید ایلامی را دردستور کار داریم که این کنگره در سطح ملی برگزار و انتظار ما از خانواده شهدا به ارسال دست نوشته‌ها و خاطرات شهدا به این کنگره است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات