۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۵۸۵۳۲۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

توسعه زیرساخت ها لازمه تقویت بحث هجرت روحانیت است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان طرح هجرت را از طرح های موفق در عرصه تبلیغ عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت ها لازمه تقویت بحث هجرت روحانیت است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بحث تبلیغ و اعزام مبلغان در مناطق مختلف اشاره کرد و بیان داشت: همواره از ظرفیت طلاب و روحانیت حوزه در عرصه تبلیغ در مناسبت های خاص در طول سال و به صورت طلاب مستقر بهره مند می شویم.

وی با بیان اینکه در زمینه هجرت طلاب و روحانیان بخشی از آن صورت گرفته است ولی با توجه به نیاز جامعه پاسخگو نیست، افزود: گسترش این طرح نیازمند توسعه زیرساخت ها و رفع مشکلات مالی است.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه به بحث ادامه تحصیل طلاب اشاره و عنوان کرد: برای بهره مندی از توان تبلیغی طلاب توانمند در عرصه تبلیغ که مشغول به تحصیل نیز هستند، باید همواره به فراهم سازی زمینه ادامه تحصیل آنان توجه شود.

وی به برگزاری طرح هجرت اشاره کرد و یادآور شد: طرح هجرت ازجمله طرح های موفق است که تاکنون امتحان خود را به خوبی پس داده است، طرح هجرت در کنار طرح اعزام مناسبتی طلاب طرحی موفق است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح بلند مدت هجرت روحانیان به همراه خانواده خود در مناطق مختلف ساکن می شوند و سکونت این قشر می تواند در امر تبلیغ مؤثر باشد و روحانیت به صورت موفق تر عمل کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح هجرت بلندمدت در مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: در قالب این طرح امروز بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش یافته است و یا آسیب ها در مناطق از بین رفته اند.

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت حمایت از طرح هجرت روحانیت تأکید کرد و گفت: با حمایت از این طرح تبلیغی موفق و فراهم سازی زیرساخت های حمایتی می توان بحث اعزام مبلغ به بسیاری از مناطق حتی در استان لرستان که تقاضای حضور روحانیت دارند، موفق عمل کرد و زمینه حضور مبلغان را فراهم ساخت./9451//۳۰۲/خ

ارسال نظرات