۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۵۲۹۱
نماینده مجلس:

استانداران باید به دور از بازی‌های سیاسی فعالیت کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب استاندار خراسان جنوبی گفت: استانداری که انتخاب می‌شود باید به دور از بازی‌های سیاسی فعالیت کند چرا که وقت برای سیاست بازی وجود ندارد.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار با دانشجویان استان اظهار داشت: تفکر بسیجی در جامعه امروز ما یک تفکر عقلانی و پرمحتوا است.

وی گفت: با توجه به دور بودن خراسان جنوبی از مرکز کشور بسیاری از جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد اما نمایندگان همچنان تلاش می‌کنند تا زمینه برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: کمک می‌کنیم تا برای جوانان مسکن ساخته شود متاسفانه آخوندی، وزیر راه پیشین هیچ برنامه‌ای برای مسکن نداشت و بارها این موضوع را مطرح کردیم.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به انتخاب استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: استانداری که انتخاب می‌شود باید به دور از بازی‌های سیاسی فعالیت کند چرا که وقت برای سیاست بازی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید استاندار یک فرد امین و شایسته باشد، ادامه داد: نمایندگان استان در انتخاب استاندار هیچگونه دخالتی ندارند و وزارت کشور تاکید کرده که باید استاندار در هر استانی غیربومی باشد و تصمیم‌گیرنده نهایی نیز وزارت کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند منشأ تحول در کشور باشد، خاطرنشان کرد: آب یکی از موضوعات مهم در استان است که باید در صرفه‌جویی آن دقت شود و درست مصرف کردن نیز نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: حدود 30 درصد آب در بیرجند هدر می‌رود و با پیگیری‌های انجام شده و با تعویض لوله‌های فرسوده تا حدودی هدررفت آب کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: گردشگری در هر جامعه‌ای می‌تواند فرهنگ آن جامعه را صادر کند و گردشگری ارزآوری بسیاری خوبی نیز به همراه دارد و نباید اصل گردشگری در کشور زیر سوال برده شود./9314/پ204/ب1

ارسال نظرات