۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۸۵۲۴۵

دیدار کادر مدرسه امام صادق اندیمشک با جانباز ۸ سال دفاع مقدس

مدیریت و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
دیدار کادر حوزه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کادر حوزه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کادر حوزه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کادر حوزه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کادر حوزه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مدیریت و کادر مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک با جانباز هشت سال دفاع مقدس دکتر اسحاق ارجمندی سیاهپوش دیدار کردند.

در این دیدار جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در ۱۹ سالگی جانباز و قطع نخاع شده است، اظهار داشت: تنهایی و محدودیت رفت و آمدها برایم سخت است، خواسته هایم را نادیده می گیرم و توکلم به خداست.

ارجمندی عنوان داشت: جزء دانش آموزان زرنگ مدرسه بودم دوستان من انگلیس و کانادا رفتند و من در جبهه و پای انقلاب مانده و می مانم، ۱۷ ترکش خوردم و در طول سالیان دراز پیگیر درمان هستم هم اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه و در آنجا تدریس می کنم.

وی با بیان اینکه دکترا را با تلاش و پیگیری ها و مشقت های فراوانی اخذ کردم، ادامه داد: با اعمال و گفتار و کردارمان می توانیم خدای خوبی رو به معرفی کنیم با این حال از دوستان شهیدم جا ماندم.

در ادامه دیدار حجت الاسلام شیرمهد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک عنوان داشت: مقام جانبازی و رشادت ها توفیقی بزرگ و هدیه و مدال بندگی در عرصه عمل است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه سختی ها و مشقت ها طبق روایات رسیده از اهل البیت (علیهم اسلام) شیرینی های اخروی را در پی دارد، گفت: امیدوارم ما را هم در شیرینی های اخروی بی نصیب نکنید و سر سفره خود بدانید.

مدیر حوزه ضمن تقدیر از جانباز بزرگوار و رشادت هایشان، لوح تقدیری را به عنوان یادبود اهدا کردند.

در پایان نیز حجت الاسلام خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک از جانباز بزرگوار تقدیر و تشکر کرده و توفیق قدردانی به چنین عزیزانی را خواستار شد./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات