۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۲۴۳
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نسخه الکترونیکی کتاب «تفکر عقلی در کتاب و سنت» منتشر شد

این کتاب نوشته حمیدرضا رضانیا است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.
کتاب «تفکر عقلی در کتاب و سنت»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تفکر عقلی در کتاب و سنت» اظهار داشت: کتاب و سنت همچون اقیانوس بی کرانی است که هر کس به اندازه درک و معرفت خود از آن بهره می گیرد.

وی گفت: برخی صرفاً بر کرانه آن نشسته و از طراوت نسیم آن بهره مند میشوند، برخی بر سطح آن شناورند و گروهی چون تحصص لازم را داشته اند، در اعماق این اقیانوس به غواصی می پردازند و مسلما بهره مندی همه این افراد از معارف قرآن و روایات یکسان نیست.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «رسانه ها و راه های تقویت مشارکت مردم» پرداخت و تصریح کرد: این کتاب نوشته حمیدرضا رضانیا است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب ««تفکر عقلی در کتاب و سنت» با 279 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 135000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 40000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات