۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۵۲۴۰
حجت الاسلام اکبرپور تاکید کرد؛

لزوم نقش آفرینی روحانیان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: افزون بر روحانیان همه وظیفه دارند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کنند و تمام مجاهدان و ایثارگران و کسانی که در آن صحنه‌ها حضور داشتند باید این فرهنگ ناب را انتقال دهند.
اکبرپور

حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه که اسلام را وارد سال یک هزار و 440 کرده همین ایثارگری‌ها، مقاومت و مبارزه بوده که از صدر اسلام تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بقای اسلام را مدیون ایثار و از خودگذشتگی یاران حسین(ع) در صحرای کربلا و امام حسین(ع) هستیم، گفت: به طور قطع انقلاب اسلامی ایران نیز گوشه‌ای از حرکت امام حسین(ع) است و عظمت امروز کشور را مدیون ایثارگری شهدا و خاندان شاهد و ایثارگر هستیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان و بدخواهان جشن می‌گیریم، افزود: شهدا از تمام هستی خود گذشتند تا ما امروز در زیر سایه درخت تنومند انقلاب باشیم.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه باید بدانیم که مدیون لحظه به لحظه جانفشانی ایثارگران و ایستادگی مردان و زنان هستیم که صبر و استقامت زینبی داشتند، تصریح کرد: افزون بر روحانیون همه وظیفه دارند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کنند و تمام مجاهدان و ایثارگران و کسانی که در آن صحنه‌ها حضور داشتند باید این فرهنگ ناب را انتقال دهند.

وی ادامه داد: همانطور که روحانیون پشت سر امام راحل پیشتاز این نهضت بودند امروز نیز در مسیر انتخاب ارزش‌ها و روحیه جهاد، ایثار و شهادت قرار دارند و روحانیون متناسب با جمعیت خود بالاترین شهدا را تقدیم نظام اسلامی کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم در جنگ سخت خوش درخشیدند و امروز کشور در تحریم و جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد که دشمنان در این جنگ‌ها نیز ناکام هستند.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: اگر فرهنگ کشور توسط دشمن تسخیر شود به طور قطع سیاست و اقتصاد را هم تسخیر می‌کنند مهم این است که در جنگ فرهنگی سربلند بیرون بیاییم و باور کنیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات