۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۵۲۱۲
سردار غیب پرور:

بسیج هر روز آماده تر می شود

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای بسیجی در این مدت تجربه بسیار زیادی کسب کرده اند و در ضمن آگاه تر شده و حساسیتشان نیز بیشتر شده است.
دیدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله طه محمدی دیدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله طه محمدی دیدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله طه محمدی دیدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله طه محمدی دیدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در دیدار با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سفرهای استانی خود خاطر نشان کرد: در سفرهای استانی چندین برنامه وجود دارد که جزء برنامه های اصلی هر سفر بنده است.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جلسه با نخبگان و فرماندهان سپاه استان و یکی از مهم ترین دیدارها، دیدار با نمایندگان حضرت آقا در استان ها است که این دیدار را وظیفه خود می دانیم و از آن صیانت می کنیم.

سردار غیب پرور تاکید کرد: نمایندگان حضرت آقا در استان ها همانند نخ تسبیح هستند و باید همه حول نماینده ولی فقیه در استان مجتمع شوند چرا که حرف انقلاب از سوی نماینده ولی فقیه در استان تشریح می شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش من این است که جایگاه رفیع و بلند نماینده حضرت آقا در همه استان های کشور را برای خودمان مرور کنیم.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به ارائه گزارش در زمینه پیشرفت های نظامی پرداخت و اظهار داشت: در مسائل دفاعی و امنیتی سرمایه گذاری که در کل کشور شده است به قطعیت می توان امروز گفت همانند اتفاقات 9 دی سال گذشته تکرار نخواهد شد.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی در این مدت هم تجربه بسیار زیادی کسب کرده اند و در ضمن آگاه تر شده اند و حساسیتشان نیز بیشتر شده است.

سردار غیب پرور به سرکشی از پایگاه های مقاومت سطح شهر همدان اشاره کرد و گفت: این دیدارها بسیار مسرت بخش بود چرا که در یکی از محله هایی که از آن سرکشی کردیم تمام کارها بر عهده جوانان بود و جوانان محور اصلی آن بودند.

وی در پایان با تشکر از زحمات و حمایت های آیت الله طه محمدی یادآور شد: گرچه مدت زمان این سفر بسیار کوتاه بود اما باید خدا را شکر کرد به دلیل آن که دو روز با برکت را سپری کردیم./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات