۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۸۵۱۸۲
نماینده مجلس:

دولت در مواقع کسری بودجه از بودجه فرهنگ کم می کند

حجت الاسلام عبادی گفت: فرهنگ در هر دولتی همواره به عنوان یک اولویت دست چندم نگاه می شود و در هر زمان که دولت با کسری بودجه مواجه شود از بودجه فرهنگ کم می کند.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوعات فرهنگ و  فن و مهارت همیشه در کشور مورد غفلت قرار گرفته و  آنچنان به آن اهمیت داده نشده است. 

وی گفت: فرهنگ در هر دولتی همواره به عنوان یک اولویت دست چندم نگاه می شود و در هر زمان که دولت با کسری بودجه مواجه شود از بودجه فرهنگ کم می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه امروز بسیاری از افراد به سمت شغل های پشت میزی رفته اند که به درستی به الگوی فن و مهارت پرداخته نشده است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مهارت در هر جامعه ای نیاز به فرهنگ سازی دارد، تصریح کرد: بنابراین دانشگاه فنی و حرفه ای در این جهت باید تلاش بسیاری انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز دانشگاه فنی و حرفه ای توانسته آن خلأهای موجود را پوشش دهد اما همچنان نیازمند اقدامات بیشتری در این زمینه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ‌نمایندگان ظرفیت های خوبی دارند و می توان در سیستم های اداری و وزارتخانه ها برخی از موضوعات را پیگیری و مورد بررسی قرار داد./۹۳۱۴/پ202/ب1

ارسال نظرات