۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۱۷۷
از سوی مؤسسه یاران سبز موعود صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی

دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی ویژه طلاب از سوی موسسه فرهنگی تبلیغی یاران سبز موعود(عج) برگزار می شود.
تبلیغ دانش آموزی

حجت الاسلام مجتبی آزوش ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره از سوی مؤسسه فرهنگی تبلیغی یاران سبز موعود (عج) برگزار می شود.

دبیر برگزاری دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی مؤسسه فرهنگی تبلیغی یاران سبز موعود(عج) با اشاره به شرایط نام نویسی در این دوره گفت: اتمام پایه ۶ و قبولی در مصاحبه علمی همچنین پرداخت مبلغ هشتاد هزار تومان در هر ترم از جمله شرایط نام نویسی در دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی است.

حجت الاسلام آزوش خاطرنشان کرد: تقویت کلاس داری مقاطع مختلف مدارس، روش تولید محتوای دانش آموزی، مدیریت و ایجاد ظرفیت های تبلیغی و برگزاری اردوهای آموزشی تبلیغی از ویژگی های دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی به شمار می روند.

وی با اشاره به زمان برگزاری و مزایای شرکت در دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی اظهار کرد: از مزایای شرکت در این دوره می توان به کسب تجربه تبلیغ دانش آموزی، اعطای گواهی نامه معتبر و اولویت در اعزام و بهره مندی از اساتید با تجربه اشاره کرد.

حجت الاسلام آزوش تبیین کرد: دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود یعنی شرکت کنندگان در سامانه مجازی مدرس نکات تخصصی را مشاهده و در آخر هفته با حضور در مؤسسه یاران سبز موعود(عج) مشکلات خود را برطرف می کنند.

ویدر زمینه شیوه و زمان نام نویسی در دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا پنج شنبه 24 آبان ماه با شماره 37838054 تماس گیرند یا مشخصات خود را به شماره 09902370425 ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین می توانند به صورت حضوری به مؤسسه یاران سبزموعود(عج) واقع در خیابان صفائیه، کوچه 37، کوچه 4 مراجعه کنند؛ احتمال تمدید زمان نام نویسی در دوره تخصصی تبلیغ و تربیت دانش آموزی نیز وجود دارد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات