۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۵۱۵۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای نظام در آستانه چهل سالگی انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که دشمنان امروز همه توان خود را برای تخریب دستاوردهای انقلاب و تطهیر رژیم فاسد گذشته به کار گرفته اند، گفت: آنها می کوشند به مردم القا کنند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی در این چهار دهه نداشته و هر چه امروز داریم مربوط به گذشته است.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ امروز در جلسه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها و هجمه های دشمن در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است، گفت: برای رسیدن به این جایگاهی که امروز در آن قرار داریم تلاش ها و مجاهدت های بسیاری صورت گرفته است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پیروزی نهضت، عمر انقلاب اسلامی را بسیار کوتاه می دانستند، افزود: اما امروز و در سایه ایستادگی و مجاهدت ملت با بصیرت ایران اسلامی، انقلاب در آستانه چهل سالگی قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی شکست سنگینی برای نظام سلطه داشت، خاطرنشان کرد: با پیروزی یک انقلاب مردمی بر پایه دین بسیاری از منافع نظام سلطه در منطقه به خطر افتاد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها تصور نمی کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این سطح از قدرت منطقه ای و بین المللی دست پیدا کند، افزود: پیشرفت های امروز کشور را مرهون خودباوری هستیم که امام خمینی(ره) به جوانان و ملت بزرگ ایران هدیه دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران به نقش برجسته ملت ایران در حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان دادند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمن قسم خورده چهار دهه است که همه توان و انرژی خود را به کار گرفته تا ملت ایران به زانو در بیاورد، خاطرنشان کرد: با وجود همه فشارها، تهدیدها و تحریم های ظالمانه آمریکایی ها علیه ملت ایران، اما امروز می بینیم که ایران اسلامی در یک جایگاه خوبی در عرصه جهانی حضور دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در همه مناطق دنیا گسترش یافته است، بیان داشت: ترس دشمنان ملت ایران نیز از جهانی شدن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که دشمنان امروز همه توان خود را برای تخریب دستاوردهای انقلاب و تطهیر رژیم فاسد گذشته به کار گرفته اند، افزود: آنها می کوشند به مردم القا کنند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی در این چهار دهه نداشته و هر چه امروز داریم مربوط به گذشته است./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات