۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۸۵۱۰۳

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با آیت الله ناصری

حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آیت الله ناصری دیدار کرد.
دیدار حاجی صادقی با آیت الله ناصری

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با آیت الله ناصری اظهار داشت: شأن طلبگی ما و رسالتی که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است این است که می بایست هدایتگر و راهنمای دیگران باشیم و من در مدت زمان خدمت در بین برادران پاسدار و بسیجی و به خصوص در این مقطع چندماهه ای که مقام معظم رهبری به من امر نموده اند در این سمت باشم حقیقتا هیچ شبانه روزی نیست که این دغدغه مرا رنج ندهد تا این امانتی که به ما سپرده شده و این فرصت بسیار عالی برای خدمت آن هم به کسانی که اکثراً اهل جبهه و شهادت هستند را از دست ندهم.

حجت الاسلام حاج صادقی گفت:‌ اخیرا که به سوریه مشرف شده بودم و در جمع رزمندگان آنجا، حضور پیدا کردم، تنها خواستیشان این بود که اولا خدا عاقبت آنان را شهادت قرار دهد و دیگر اینکه خدمت مقام معظم رهبری برسند و برای افرادی همچون بنده که قرار است به این جوانان بسیجی و پاسدار تغذیه ی دینی و فرهنگی برسانیم لازم است خود را در این زمینه تقویت نمائیم.

وی با اشاره به ضعف ها و مشکلات فرهنگی جامعه عنوان کرد: باتوجه وجود بسترهای گناه آلود مانند فضای مجازی، تجمل گرایی ها و بالا رفتن سطح توقعات در جامعه کنونی، حفظ دین به مصداق روایت خیلی سخت و مانند نگه داشتن آتش در دست شده است. لذا این است که از شما عالم روحانی و ربانی خواسته ای داریم و این را به ما بگویید که در این حال و روز جامعه چه کنیم که بتوانیم این روحیه جوانان بسیجی و پاسداری که آماده شهادت و جهاد هستند را حفظ کنیم.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: رهبری از بنده سه مطالبه جدی را دارند و دستور داده اند که یکی از آنها ارتقاع سطح دینی، دوم بصیرت دینی و سوم تقویت روحیه ی انقلابی و جهادی جوانان است که ایشان راهکار عملیاتی شدن این خواسته ها را نیز ارتباط با حوزه های علمیه، علما و روحانیون آگاه، عامل و اثر گذار بیان نمودند.

وی آیت الله ناصری را از سرآمدان حوزه های علمیه و از علما و روحانیون آگاه و اثرگذار آن برشمرد و در راستای پیشبرد این اهداف از ایشان درخواست کمک و راهنمایی کرد.

در پایان آیت الله ناصری ضمن اشاره به بصیر بودن مقام معظم رهبری از خداوند متعال سلامتی و طول عمر ایشان را خواهان شد و سفارش نمودند در این جایگاه باشید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعتماد کنید و با توسل به ائمه معصومین(س) به وظایف خود عمل نمایید./1304/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات