۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۸۵۰۹۶
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

دولت توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت هیچ جایی بهتر از آموزش و پرورش برای هزینه کردن وجود ندارد، گفت: کمبود فضای آموزشی در استان نیازمند کمک خیران است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از وزارت‌خانه‌های مهم در کشور است که کار تربیت، آموزش و پرورش فرزندان را بر عهده دارد.

 وی با بیان اینکه در هیچ دولتی آن توجه لازم که باید به آموزش و پرورش شود، نشده است، گفت: نیروهای انسانی در هر جامعه‌ای مهم هستند و نیروی انسانی یکی از گنج‌های مهم در جوامع بشری است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید توجه بیشتری به آموزش و پرورش داشته باشد، افزود: همواره نسبت به آموزش و پرورش در سطح کشور بی مهری‌هایی شده است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در دولت هیچ جایی بهتر از آموزش و پرورش برای هزینه کردن وجود ندارد، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی در استان نیازمند کمک خیران است.

فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بیان کرد: خراسان جنوبی در حوزه قرآن و عترت همیشه حرف برای گفتن داشته است و این استان در قبولی کنکور سراسری رتبه‌های قابل قبولی دارد.

فلاحتی اذعان داشت: آموزش و پرورش جزء اولویت‌های برتر در کشور نیست و این نیز به ضعف دیدگاه متولیان امر برمی‌گردد و اگر آموزش و پرورش در جامعه قوی دیده شود تمام آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در مباحث بومی و محلی نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، افزود: مردم مشارکت قوی و فعال در تمام حوزه‌ها دارند و دولت هم باید مشارکت خود را در این زمینه‌ها نشان دهد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات