۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۸۵۰۸۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت منتقدان دلسوز را دشمن و مخالف خود نداند

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که عده ای در کشور به دلیل دلسوزی و از سر تکلیف تذکراتی را به مسؤولان می دهند، گفت: متأسفانه برخی اطراف دولت حلقه زده و افراد منتقد دلسوز را دشمن و مخالف دولت معرفی می کنند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به تنهایی در برابر ظلم ناشی از زیاده خواهی های استکبار ایستاده اند، گفت: چهار دهه است که این ملت در برابر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه با قدرت ایستاده و از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کند.

وی با بیان این که دشمن فکر می کرد با فشارهای اقتصادی می تواند ملت ایران را به زانو درآورد، افزود: مقامات آمریکایی سخت در اشتباه هستند چون این ملت با تحریم، تهدید و فشارهای آنها از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین معملی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر یک حرکت بزرگی را آغاز کرد و امروز نیز با قدرت در راستای هدف تعیین شده خود گام بر می دارد، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند ملت بزرگ ایران را از آن هدف متعالی دور کند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان در همان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب جنگ را به ملت بزرگ ایران تحمیل کردند، گفت: با وجود همه محدودیت هایی که وجود داشت، اما فرزندان این انقلاب نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مذاکره و سازش با آمریکا نتیجه ای جز شکست و ذلت برای ملت ایران در بر نخواهد داشت، افزود: متأسفانه با وجود توطئه ها و بدعهدی های مقامات آمریکایی در دهه های اخیر، اما عده ای همچنان در این کشور بر طبل مذاکره و سازش با آمریکا می کوبند.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر در تیم اقتصادی دولت اشاره کرد و با بیان این که انتظار از دولت برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور بیش از گذشته است، گفت: در حال حاضر تثبیت قیمت ها، نظارت بیشتر بر بازار و همچنین کنترل تورم مهم ترین خواسته های به حق مردم از دولت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که عده ای در کشور به دلیل دلسوزی و از سر تکلیف تذکراتی را به مسؤولان می دهند، ابراز کرد: متأسفانه عده ای در اطراف دولت حلقه زده اند و به سرعت این افراد منتقد دلسوز را دشمن و مخالف دولت معرفی می کنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که کسی که از دولت انتقاد می کند هم صدا با دشمن نیست بلکه از سر دلسوزی این سخنان را مطرح می کند، افزود: شیوه ای که برخی ها در اطراف دولت در واکنش به دلسوزان در پیش گرفته اند به هیچ عنوان صحیح نیست و باید اصلاح شود./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات