۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۵۰۷۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی یک جهاد مکتبی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سفر به اربعین حسینی و خدمت به زائران نه تنها یک خدمت‌رسانی به مردم و یک زیارت بوده بلکه در کنار آن نیز این سفر یک جهاد مکتبی است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران موکب بهداشت و درمان استان در اربعین حسینی اظهار داشت: سفر به اربعین حسینی و خدمت به زائران نه تنها یک خدمت‌رسانی به مردم و یک زیارت بوده بلکه در کنار آن نیز این سفر یک جهاد مکتبی است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مقابل طرز تفکری که سمبل آن غرب، آوارگی مردم و ویرانی شهرها است این جهاد در مقابل آن تفکر است تا مردم دنیا انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای همه انسان‌ها است، افزود: در قرآن برای تمام اهل دنیا اتمام حجت شده و در قرآن آمده است اگر می‌توانید یک سوره مانند آیات قرآن بیاورید اما بعد از یک هزار و 400 سال کسی نتوانسته سوره‌ای را بیاورد و این میدان همچنان برای همه باز است و دشمنان نیز نتوانستند آیه‌ای مانند قرآن بیاورند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام پیامبران و انبیای الهی چراغ راه و کشتی نجات مردم هستند اما امام حسین(ع) در میان تمام اولیای الهی یک استثنا است و امروز بعد از یک هزار و 400 سال از تمام مذاهب مختلف جهان برای اربعین حسینی در کربلا حضور پیدا می‌کنند و این یک معجزه است.

وی ادامه داد: دشمنی دشمنان همیشه ادامه داشته است و در گذشته انگلیس بر کشور سلطه داشت و رضاخان را مسلط کرد که کسی در آن زمان حق نداشت اسم حسین(ع) را ببرد اما امروز چه چیزی این معجزه را رقم زده است که از سراسر جهان در روز اربعیین گرد هم جمع شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اربعین حسینی یک معجزه‌ای است که امروز بروز و ظهور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مکتب اهل بیت(ع) پیاده نشود، هیچ جای دنیا نیز درست نخواهد شد چرا که مردم راه بی عدالتی و ظلم را می‌روند و تنها مکتبی که راه عدل را می‌رود مکتب اهل بیت(ع) است و حسین(ه) نیز سمبل عدل است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات