۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۸۵۰۷۷
حجت الاسلام امیدیان:

تحصیل ۱۵۰ طلبه در مدرسه علمیه خواهران نورآباد

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه خواهران این شهرستان از سال ۹۰ گفت: هم اکنون ۱۵۰ طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام امیدیان افزود: مدرسه علمیه خواهران نورآباد در منزل مسکونی مرحوم پدر ایشان تأسیس شده است و هم اکنون در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد یک دوره فارغ التحصیل داشته است، عنوان داشت: طلاب این مدرسه همواره افرادی نخبه و با استعداد هستند.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به بهره مندی از ظرفیت طلاب فارغ التحصیل در عرصه تبلیغ و تدریس بیان داشت: یک یا دو نفر از ارغ التحصیلان ما مجوز تدریس گرفته اند و چند نفر از طلاب فارغ التحصیل نیز در علوم پژوهشی و فرهنگی فعالیت می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: 150 طلبه خواهر و بومی شهرستان نورآباد در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به اینکه مدرسه علمیه خواهران نورآباد سال گذشته به عنوان مدرسه نمونه معرفی شد، اظهار داشت: این حوزه از مدارس فعالی است که همواره در زمینه فرهنگی و پژوهشی در استان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: طلاب خواهر و توانمند در عرصه تبلیغ همواره در دبستان ها، مدارس راهنمایی، دبیرستان و محافل مذهبی در جمع بانوان به انجام فعالیت تبلیغی می پردازند و خواهران طلبه ای که به عنوان مشاور ورود پیدا کرده اند، همواره موفق عمل کردند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات